Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ZfIQ

Dotycząca firmy: Black Red White

Treść opinii: Salon ładny, duży, odnaleźć się ciężko. Kiedy zdecydowałam co kupię to najpierw okazało się że takiej kanapy co ja chce to nie ma, będzie za 30 dni, ale jest w innym kolorze. Mówię trudno bo muszę kupić na już. Co do dostawy to 3 razy pani cenę na większą zmieniała, począwszy od 99 a skończyło się na 139. Czas dostawy umówiony na dany dzień i przedział czasowy a w tym umówionym dniu dzwoni Pan o innej porze bo ma tak wpisane. A pani której mówiłam o jakiej porze poproszę dostawę twierdziła że jest napewno ta godzina wpisana. Kupowałam również komodę i tutaj sie robi obłęd. Na WSZYSTKIE meble się u nich czeka 2 tygodnie, mówię nie będę się kłócić poczekam. 1 kwietnia sobie odbiorę. Zapłaciłam i czekałam. Po 2 tygodniach zero odzewu więc dzwonie, dodzwonić się do salonu nie udaje tylko infolinia a tam że jest opóźnienie i że towar (pomimo lockdownu i zamknięcia sklepu) wjeżdża na magazyn dopiero 1 i sklep musi to rozładować więc do odbioru po świętach. Pomimo iż pani która mi sprzedawała zarzekała się na wszystkie swietosci ze 1 będzie do odbioru mówię ok czekam. No i jest po świętach telefonu od nich brak więc mówię ja zadzwonię a tam że jest opóźnienie i że samochód to dopiero pod koniec tego tygodnia może auto wjedzie. Z kierownikiem się skontaktować ciężko. Nawet nie ma takiej możliwości. Sklep zamknięty. Infolinia jest niemiła i arogancka. Trzymajcie się z daleka od takich miejsc, chyba że jak robicie remont to macie dużo czasu na życie na kartonach.