Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_XJZM

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Będąc rano na zakupach waszym sklepie w Katowicach na ul ligockiej 107 zostałem bardzo źle obsłużony była to moja ostatnia wizyta w waszych placówkach. Godzina 6 rano wchodząc do sklepu widzę bieganie waszych pracowników po sklepie wykładających dopiero towar na dziale warzywnym inne działy stoją prawie puste, pytając się kierownika zmiany kiedy uzupełnia inne towary z waszej promocji a chodziło mi o mięso i wędliny odpowiedział z łaską że ten rodzaj działu wykładają dopiero o 9 rano. Jak to jest że sklep jest otwarty od 6 rano a towar jest dopiero wystawiany ja też prowadzę działalność handlową i nie wyobrażam sobie że w taki sposób bym miał odpowiedzieć klientowi że po resztę towarów na przyjść o 9 jak mam sklep otwarty o 5 rano To jest bezczelne i karygodne potraktowanie klienta. Kierownik placówki odpowiada że brakuje mu ludzi do pracy i że to winna firma, nie to nie winna firma tylko zła organizacja pracy. Tak więc była to moja ostatnia wizyta waszych sklepach