Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_pvTK

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: Przyznaję że jestem niezadowolony z decyzji gdyż nikt nie potrafi postawić się w sytuacji mojej, że sprzęt jakim jest Ekspres kolbowy oddałem po raz czwarty do naprawy gdyż nie podawał znowu mleka. Ekspres się cały pocił i puszczał parę wody wrzątku bokami bo znowu pompa siadła a Państwo piszecie że: .(Na podstawie przeprowadzonych czynności sprawdzających stwierdzono, że sprzęt jest sprawny technicznie.) To przepraszam Bardzo ale dostałem nadal popsuty i nienaprawiony produkt czy został naprawiony a został przez Kwalifikowanych ludzi po raz kolejny a zapomniano o tym wspomnieć??? Namówiliście mnie Państwo dodatkowo na zakup Polisy ubezpieczeniowej TU EUROPA dla tego produktu a już na etapie gwarancji producenta istnieje problem bo produkt został sprzedany i reszta jest już nie istotna. Widzę, że nie jest istotny klient który chce to polubownie załatwić i nie marnować czasu na wieczne składanie reklamacji!! Do zwrotu gotówki i unieważnienia umowy nie doszło!!! NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!