Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_dZ1E

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Jesteśmy szczerze niezadowoleni z zakupu. Ekspres kupiony 4 tygodnie temu. Od początku był niesprawny. Od 2 czerwca, czyli od samego dnia otrzymania ekspresu walczymy z reklamacją i jesteśmy szczerze niezadowoleni z jakości sklepu i informacji nam podawanych. Dzwoniąc pod numer 855 855 855 otrzymaliśmy informacje, że nie można skontaktować się w tej sprawie telefonicznie tylko mailowo. Otrzymałam wiadomość email, że "Z przykrością informujemy, iż na obecnym etapie sprzedawca nie znajduje podstaw do uznania oczekiwania wymiany towaru na nowy". Jak to możliwe, że przedsiębiorca nie podchodzi pod ochronę konsumenta i nie posiada swoich praw. Mam na myśli to, ile można czekać na wymianę towaru na nowy i sprawny i ciągłe przeciąganie się z jednym produktem. Towar, który sprzedają powinien być sprawny, a nie zepsuty i odsyłany do naprawy. Nie będę polecać tego sklepu, tak samo jak wszyscy współpracownicy w firmie. Uznają bezzasadnie, że nie wymienią towaru na nowy, więc zażądałam zwrotu gotówki, by móc kupić towar, który będzie nam służył. Nie uznaję wymiany rzeczy na naprawianą w serwisie, która nie jest fabrycznie nowa tylko rozkręcana.