Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_dIUR

Dotycząca firmy: OLX.pl

Treść opinii: Mój chłopak zamówił słuchawki przez Olx. Użył procedury 'Bezpieczne transakcje OLX'. Słuchawki doszły zepsute, niezgodne z ogłoszeniem. Sprzedawczyni nie chciała zgodzić się na zwrot pieniędzy, ale po kilku godzinach sama zadzwoniła i stwierdziła, że jeżeli mój chłopak odeśle słuchawki, to ona zwróci pełną kwotę (+ koszty wysyłki). Odesłaliśmy przedmiot, po kilku dniach skontaktowaliśmy się ponownie i dowiedzieliśmy się, że sprzedawczyni jednak postanowiła oddać tylko połowę pieniędzy, bo przedmiot jest zepsuty! Zgłosiliśmy się do OLX (tak, przeszliśmy przez całą procedurę, łącznie ze zgłoszeniem sprawy na policję) i dowiedzieliśmy się, że skoro zwróciła nam jakieś pieniądze to oznacza, że osiągnęliśmy z nią porozumienie i teraz to najwyżej możemy ją pozwać! Żałujemy jedynie, że zapłaciliśmy Blikem, bo straciliśmy tym możliwość chargebacku od Visa... Według OLX, rekompensata nie musi być pełna, ale na pytanie czy jeżeli sprzedawczyni wysłałaby nam 1 PLN to byłoby fair, nie umieją odpowiedzieć...