Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_3IOt

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Żona chciała zrobić mi prezent. Kupiła mi wodę toaletową. Prócz tego jeszcze kilka produktów. W domu po otwarciu okazało się, że w pudełku jest pusta butelka. Żona wróciła, grzecznie poinformowała obsługę, o tym co miało miejsce. W odpowiedzi zasugerowano jej , że w ciągu niespełna dwóch godzin zużyła butelkę 50 ml męskiego zapachu, że kręci, a jak jej się nie podoba to może kupować w innym sklepie. Żona domagała się kontaktu z kierownikiem sklepu i sprawdzeniem monitoringu. Okazało się , że sklep nie ma w tym czasie kierownika, bo ma wolne, czyli nikt nim nie kieruje. Panie powiedziały ,że do sprawdzą monitoring ( nie wiadomo kiedy ) i zadzwonią...tyle, że nawet nie wzięły numeru telefonu. Jedna z pań była na tyle bezczelna, że wyśmiała odległość jaką żona musiała pokonać by zgłosić reklamację. Oczywiście żadnego protokołu reklamacyjnego nie zrobiono, a pani próbowała wmówić żonie, że nawet podmieniła butelki. Dodam tylko, że w Rossmanie kupujemy od lat ,a w naszym najbliższym sklepie zawsze spotykamy się z fantastyczną obsługą. No, ale w Kępnie jest inaczej.....