Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_DhgX

Dotycząca firmy: Samsung

Treść opinii: Po złożeniu reklamacji poprzez stronę www a dokładniej przez formularz kontaktowy otrzymałam szybką odpowiedz zwrotną o przyjęciu reklamacji.. Po jakimś czasie ( do 24 godzi) otrzymałam maila z dodatkowymi pytaniami dotyczącymi reklamowanej rzeczy. Po odpowiedzi na nie czekałam znowu parę dni na kontakt ze strony firmy.. Otrzymałam informnacjie ze serwis skontaktuje się ze mną w ciagu 48 godz. Jednak nie się mnie skontaktował. Musiałam zainterweniować drogą telefoniczną. Sprawa została przyjęta przez konsultanta telefonicznego, Rozmowa odbyła się nie w przyjaznej atmosferze, konsultant był uprzejmy i profesjonalnie przygotowany do rozwiązania problemu. zapisał wszystkie moje skargi i problemy ze sprzętem. Udzielił wskazówek co mogę z problemem zrobić i zaproponował 2 dróg i rozwiązania mojego problemu. Na koniec podał swoje imię i nazwisko i zapytał czy mam jeszcze jakieś pytania i czy wszystko dla mnie jasne. Problem w tej firmie okazał się jednak na lini centralny serwis a lokalny serwis , który otrzymał zlecenie reklamacyjne z centrali. Serwis lokalny skontaktował się do mnie dopiero po kilku dniach , ustalili datę i godzinę przyjazdu do naprawy serwisowej. Czas od zgłoszenia reklamacji do centrali do momentu naprawy gwarancyjnej trwa bardzo długo ia klient nie otrzymuje żadnych informacji w miedzy czasie. Klient musi sam upominać się i przypominać o terminie naprawy. Terminy nie są zachowane i respektowane. Pracownicy z call center są uprzejmi i wyrozumiali,, nie przerywają rozmów, starają się pomóc, pracownicy serwisu są profesjonalni jednak nie terminowi i cieżko się z nimi skontaktować . .