Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_iyTJ

Dotycząca firmy: Hebe

Treść opinii: Sklep internetowy to parodia. Można szybko złożyć zamówienie, zapłacić i czekać wiele dni na jego realizację. Zamówiłam dnia 6.08.2021r. kilka produktów za ponad 70 zł. Wybrałam dostawę EXPRESS z drogerii znajdującej się najbliżej mego miejsca zamieszkania. Do dzisiaj (12.06.2021) nie otrzymałam zamówionych kosmetyków, chociaż wszystkie były dostępne w drogerii i są przygotowane do odbioru. Powodem opóźnienia jest problem z wystawieniem paragonu !!!???. Kilka razy dzwoniłam na infolinię, ale konsultantka okazała się osobą niekompetentną i w kółko powtarzała, że nic nie da się zrobić i trzeba poczekać, aż informatyk rozwiąże problem paragonu. Osobiście dwa razy byłam w drogerii, która realizowała moje zamówienie, ale tam pracownica uprzejma, ale bezradna tylko przepraszała i tłumaczyła, że nie może wydać towaru leżącego na biurku na zapleczu, bo nie ma paragonu i nie wiadomo, czy towar "zszedł" ze stanów magazynowych. Moje pieniądze zostały błyskawicznie przelane na konto Hebe, ale nie mogę ich odzyskać poprzez anulowanie lub wirtualny zwrot zamówienia, bo przecież nie ma do tego podstawy czyli paragonu. Informatycy zatrudnieni w Hebe pewnie mają w głębokim poszanowaniu swoją pracę i klientów. Podsumowując szczerze odradzam zakupy w drogerii internetowej .