Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_MbHs

Dotycząca firmy: Restaurcja

Treść opinii: Czas oczekiwania na podanie kart dań był stosunkowo długi mimo zapełnienia lokalu w gości w około 50 procentach. Podanie ich nie było właściwe – najpierw jedną podano mężczyźnie a dopiero potem kobiecie. Obsługujący kelner podchodził dwukrotnie za szybko w celu odebrania zamówienia. Widoczna była jasno sytuacje, że pochylamy się na nimi i jeszcze zastanawiamy się. Przed zamówieniem zapytany kelner, co by polecił – nie umiał skonkretyzować, jakie to danie. Po przyjęciu zamówienia zapytał czy ma podać coś do picia – zamówiono piwo i wodę lekko gazowaną o średniej temperaturze. Podane piwo (butelkowe) miało za wysoką temperaturę – co zostało zgłoszone, a kelner bez sprzeciwu wymienił i przeprosił. Po przybycie z zupą jak też i z drugim daniem nie pamiętał, kto zamawiał, jakie danie. Poza tym po podaniu najpierw kobiecie, podawał drugiej osobie mężczyźnie) „przez pierwszą osobę i przez stolik” mimo, że było dostateczna ilość miejsca by stanąć bezpośrednio przy drugiej osobie. Podane na deser lody stosunkowo szybko się roztopiły. Było to zapewne spowodowane po pierwsze – naczynia, w który podano nie były wstępnie odpowiednio schłodzone, a po drugie – pucharki miały zbyt krótką nóżkę i trzymanie ich powodowało ogrzewanie się od ręki. Zapłata (kartą) przebiegała pozytywnie. Kelner podziękował za wizytę i zapraszał do następnej.