Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Beaz

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Zdecydowanie odradzam ten sklep!!! Na 23 sierpnia 2021 r. miała zostać dostarczona pralko-suszarka wraz z usługą wniesienia, montażu, podłączenia oraz zabrania starej pralki. Numer zamówienia: 43232029/2021. Dodatkowo wykupiłem usługę dostarczenia w danym przedziale czasowym. Otrzymałem dzisiaj informację, zarówno smsem, jak i na pocztę elektroniczną, że usługa zostanie zrealizowana pomiędzy godziną 16:40 a 20. W wiadomości poinformowano, że około godzinę przed doręczeniem skontaktuje się ze mną Technik - Dostawca. Oznacza to, że technik-dostawca powinien skontaktować się ze mną najpóźniej ok. godziny 19. Wobec braku informacji po godzinie 20 zadzwoniłem na infolinię. Pani z infolinii przekazała informację dostawcy, który po ok. 15 minutach zadzwonił i powiedział, że ma jeszcze trzech klientów z montażem i nie wie, o której będzie i zaproponował przełożenie dostawy na środę. Nie wyraziłem na to zgody i gdy próbowałem dowiedzieć się, na którą godzinę konkretnie dostarczy produkt, powiedział, że w takim razie dzisiaj nie dostarczy i rzucił słuchawką. Ponownie zadzwoniłem na infolinię, zostałem poinformowany, że zamówienie w systemie widnieje jako wstrzymane. Pani w infolinii powiedziała, że zadzwoni do dostawcy, który powinien do mnie oddzwonić i powiedzieć, o której godzinie dostarczy zamówienie. Oświadczyłem również, że zamówienia nie wstrzymywałem, pralka jest nam potrzebna na dzisiaj, a ponadto złożyłem skargę na zachowanie dostawcy, która została zarejestrowana. Dostawca nie zadzwonił, kilkukrotnie próbowałem skontaktować się z nim telefonicznie na numer, z którego dzwonił, jednak nie odebrał i wyłączył telefon. Wysłałem też smsa z prośbą o pilny kontakt. Nie uzyskałem jakiejkolwiek informacji o dostawie. Dodam, że ze względu na zaplanowany wyjazd pralka jest nam niezbędna natychmiast. Następnego dnia na infolinię dzwoniłem sześciokrotnie, ani razu – pomimo moich próśb – nikt do mnie nie oddzwonił. W końcu poinformowano mnie, że pralko-suszarka zostanie dostarczona 24 sierpnia 2021 r., pomiędzy godziną 15 a 20. Terminu tego nikt ze mną nie uzgadniał. Przed godziną 20, wobec niedostarczenia produktu, zadzwoniłem i (dopiero po moim telefonie) zostałem poinformowany, że produkt nie zostanie dostarczony. Nikt nie był w stanie podać mi konkretnej pory w dniu kolejnym, kiedy produkt zostanie dostarczony. Wobec tego zmuszony zamówienie byłem anulować. Mam nadzieję, że pieniądze zwrócą, powiedzieli, że do 14 dni.