Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_MpI6

Dotycząca firmy: Dr.Max

Treść opinii: Zakupy on-line w tej aptece są ok, dopóki nie okaże się, że brakuje im jakiegoś leku. Od tego momentu jest coraz gorzej. Nie poinformują Cię, że jednego leku nie ma. Jeśli nie siedzisz ciągle na poczcie i nie sprawdzasz jej, to przegapisz moment, w którym dostajesz maila z informację, że brakuje czegoś i co mają robić (to i tak jest lepiej bo inni nawet tego komfortu nie mają). U mnie było tak, że otrzymałem info, że brak jakiegoś leku a że nie siedzę ciągle na poczcie, to anulowali zgłoszenie. Po tym jak napisałem, że mają przysłać bez tego leku, odpisali, że przyjęli informację. Zamówienie składałem w niedzielę, informację o anulowaniu dostałem w środę i odpisałem. Dzień później podziękowali za wiadomość... i nic. W poniedziałek (czyi już tydzień później) telefon na infolinię (długie czekanie aż się uda połączyć) po przedstawieniu mojej sprawy otrzymałem informację, że kierownik apteki anulował całe zgłoszenie bo nie odłożyli tych leków i już więcej z zamówienia nie ma! W ciągu dwóch dni będzie zwrot środków... można to między baki włożyć... dziś mija już ponad 2 tygodnie a środków nie zwrócili. W piątek (po czterech dniach od kontaktu z infolinią) znów telefon - nieuprzejma pani odłożyła słuchawkę (tragedia). Dopiero po tej interwencji otrzymałem informację z PayU o zleceniu zwrotu środków. Apteka to dno! Dopóki mają leki na stanie, to jest w miarę ok - ale czas realizacji to tragedia.