Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Z794

Dotycząca firmy: ZooArt

Treść opinii: Nie polecam zakupow w tym sklepie. W niedziele zamowilem online karmy dla psa + dwie miseczki (zaplacilem online, żeby od razu mieli pieniądze)… W poniedziałek dostałem z firmy przewozowej maila, ze otrzymali elektroniczne zlecenie przesylki. Byłem pewny, ze odbiorą i tak jak w każdym innym sklepie przesylka na drugi dzień dotrze. Sprawdzam we wtorek numer zamówienia, bez zmian… Dzwonie na infolinie. Dostaje info, że Pani interweniuje do działu wysyłkowego i paczka w środę będzie u mnie… Środa, status w firmie przewozowej bez zmian. Dzwonię po raz kolejny. Znów ta sama informacja, Pani przeprasza, mówi, że już zleca (ja na to, że podobnie było wczoraj i skąd mam mieć pewność, że teraz nie będzie tak samo? Pani mnie zaręcza, że na pewno nie, bo wszystko jest na stanie, tylko przesyłka nie wyszła i na piątek będzie dostarczona). Mija kilka godzin otrzymuje telefon od innej Pani, że jednak miseczki jednej nie ma i co mają zrobić (czy anulować zamówienie czy zmodyfikować?)… Ja na to, że zmodyfikować i wysłać, by ten pies w końcu karmę dostał. Środa godzina 16:55 postanowiłem zadzwonić ponownie i się zapytać czy przesyłka została wysłana… Niestety nie i informacja, że dotrze na poniedziałek, bo w piątek kurier na pewno już odbierze… Po prostu szopka! Niegdy nie spotkałem się z taką realizacją zamówienia karmy… Nie polecam zakupów w tym sklepie, ja już nigdy nie kupię. W każdym innym po opłaceniu przesyłkę mam w domu na drugi dzień….