Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Kupiłem w sklepie MediaExpert kuchnię z usługą montażu / demontażu starej. Niestety w czasie demontażu pracownicy MediaExpert uszkodzili mój stary sprzęt. Spisaliśmy protokół, wykonaliśmy dokumentację zdjęciową i zgłosiłem sprawę do MediaExpert. Sklep w procesie reklamacji uznał winę pracownika proponując jako rekompensatę bon na zakupy w wysokości 300zł. Taka rekompensata mnie nie zadowalała poprosiłem więc aby MediaExpert doprowadził zniszczone urządzenie do stanu z przed szkody. Niestety MediaExpert tego odmówił i próbując uporczywie nakłaniać mnie do przyjęcia bonu najpierw oczekiwał, że sam naprawię zniszczone przez nich urządzenie po czym zadeklarował, że zgłosił sprawę do swojego ubezpieczyciela, który przyśle do mnie rzeczoznawcę. Niestety firma odmawia przy tym podania zarówno nazwy tego ubezpieczyciela jak i nr swojej polisy oraz nr zgłoszenia szkody. Nie udzielałem MediaExpert zgody na przekazanie moich danych osobowych żadnemu podmiotowi trzeciemu dlatego podejrzewam, że albo szkoda została zgłoszona z naruszeniem rozporządzenia RODO albo nie została zgłoszona a sprzedawca wykorzystując swoją przewagę nad konsumentem zwyczajnie mataczy. Szczególnie, że kolejne próby kontaktu z firmą pozostają bez odpowiedzi.