Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_7hD1

Dotycząca firmy: Kielecka Fabryka Mebli

Treść opinii: Przestrzegam przed jakimikolwiek zakupami w tym sklepie, bo to jak byliśmy traktowani jako klienci jest po prostu skandaliczne. Zależało nam na czasie, wiec wybraliśmy meble dostępne od ręki. Na trzy sztuki towaru każda była wadliwa- szafa zawierała błędne elementy-częściowo zdublowane, innych z kolei brakowało, łóżko miało źle wykonane dziury montażowe, a dno do łóżka było pęknięte. Z łóżkiem jakoś sobie poradziliśmy, bo musieliśmy na czymś spać i udało się je skręcić, dlatego przymknęliśmy na to oko i nie składaliśmy reklamacji. Reklamacja dna łóżka trwała około dwa tygodnie, ale to co działo się w sprawie reklamacji szafy przechodzi ludzkie pojęcie. 5 listopada została złożona reklamacja szafy, po około dwóch tygodniach zostaliśmy poinformowani, że otrzymamy nowy mebel. Myślałam że pójdzie sprawnie, ale szanowna Pani z działu reklamacji stwierdziła, że będziemy musieli czekać, ponieważ szafy nie ma na stanie i musi się wyprodukować. Kłóciło się to z informacjami widniejącymi na stronie i w sklepie. Szafa nadal była oferowana jako dostępna od ręki dla nowych, naiwnych klientów, szkoda że nie dla nas. 12 grudnia, czyli po ponad miesiącu od zakupu wreszcie mieliśmy otrzymać szafę. Niestety ze względu na ogromny bałagan i brak komunikacji pomiędzy działem reklamacji a produkcji dostarczono nam kolejny zły towar. Szafa przyjechała nie w tym kolorze i bez akcesoriów montażowych, ponieważ ktoś stwierdził, że my te śrubki i kołki mamy. Na jakiej podstawie? Nie mam pojęcia, ponieważ reklamowaną szafę zwracaliśmy w całości. Kazaliśmy odwieść mebel z powrotem na sklep. Byliśmy już totalnie zmęczeni tą sytuacją, wiecznymi kłótniami z działem reklamacji. Zależało nam na czasie, a nie mieliśmy ani pieniędzy, ani szafy, do której moglibyśmy się rozpakować po przeprowadzce. Sprawa nabrała tempa dopiero kiedy zażądaliśmy zwrotu pieniędzy. Nagle kolejna szafa może przyjechać nawet następnego dnia, tylko po to żeby przypadkiem nie oddać nam pieniędzy. Szkoda, że wcześniej nie było chęci zakończenia sprawy szybciej. Trzecia już szafa miała przyjechać do nas pomiędzy godziną 12 a 16. Przyjechała o 23. Na szczęście pan montażysta znał się na tym co robi i poszło mu sprawie. Aczkolwiek uważam za wysoce nieprofesjonalne wysyłanie jednego pracownika do noszenia i składania dwu metrowej szafy. Serdecznie nie pozdrawiam Pani z działu reklamacji. To jakie braki w wiedzy ma ta kobieta jest przerażające. Bardzo niekompetentny pracownik, który pozwolił na to, żeby tak prosta sprawa ciągnęła się tyle czasu. Reasumując, jeśli ktoś chce mieć spokój i solidne meble, to absolutnie nie w tym sklepie.