Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_h9SU

Dotycząca firmy: McDonald's

Treść opinii: Personel bardzo profesjonalnie mnie obsłużył. Niestety po wyjściu z lokalu, spotkała mnie bardzo przykra niespodzianka. Okazało się, że za szybą samochodu widniało "wezwanie do zapłaty" na sumę 95 zł, wystawione przez EuroPark Sp. z o.o. Na Wezwaniu widnieje informacja " w związku z zawarciem umowy najmu miejsca parkingowego [...]!!! Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że będąc gościem Restauracji Mc Donalds, powinnam mieć bilet parkingowy zupełnie innej firmy!!! Jeszcze rozumiem, żeby był jakiś szlaban informujący o tym, że trzeba mieć bilet (parking zawsze był dla klientów Restauracji), albo żeby ktoś poinformował mnie o tym, abym mogła zdecydować czy zostaję czy nie, to mogłabym uznać, że zawarłam jakąś umowę najmu parkingu, ale "czyhanie" na klienta, który nie pobrał biletu, bo o tym nie wiedział, to już przesada. A teraz informacja do Szefów Mc Donalds; jeśli zdecydowaliście się Państwo przyjąć do swojego "ogródka" EuroPark Sp. z o.o., to uroczyście oświadczam, że ani ja ani moja rodzina nie zamierzamy więcej korzystać z Państwa usług. Gratuluję wyboru!!!