Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_JQM1

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Byłam w sklepie w poszukiwaniu butów na zimę. Stacjonarnie znalazłam tylko większe rozmiary butów, które mnie interesowały, dlatego postanowiłam zamówić wybrany model on-line. Jednak na stronie sklepu również były tylko niektóre rozmiary, a przy innych widniał napis ,,Proszę szukać w sklepie stacjonarnym". Sklep on-line powinien być wygodą dla klientów, gdy szukają rozmiaru butów, którego nie było w sklepie. Rozumiem, że sklep w magazynie może nie mieć danego rozmiaru przez krótki czas, szczególnie jeżeli jest to popularny rozmiar. Ale brakujących rozmiarów było bardzo wiele. Dodatkowo miałam problem udając się już do ,, internetowej kasy", przy której nie miałam możliwości kontynuacji zamówienia ,,jako gość", a przy próbie założenia konta i rejestracji przy wielu próbach wyskakiwało mi powiadomieni, że jest jakiś błąd. Jednak z pozytywów sklepu można powiedzieć, że sklep dysponuje wieloma modelami obuwia na każda okazję, więc odwiedzający mogą znaleźć coś dla siebie.