Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_wBuT

Dotycząca firmy: Cortland

Treść opinii: Cortland nieuczciwie traktuje klientów i chce pieniądze w kwocie kilku tys. zł za naprawę sprzętu. 1. Klientów obowiązuje 12-miesięczna gwarancja producenta Apple i 2. 2- letnia odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Jeżeli wada ujawniła się w trakcie 24-miesięcy od zakupu, klient ma dodatkowo rok czasu na zgłoszenie wady i zadanie naprawy/ wymiany/ odstąpienie od sprzedaży. Cortland Sp. z o.o. łamie prawo, odrzuca rękojmie i powołuje się na roczną gwarancję Apple. Klienci: Apple nie musi wcale dawać żadnej gwarancji, a sprzedawca jest zobowiązany przepisami prawa w PL/UE, w tym rękojmi i MA OBOWIĄZEK naprawić/ wymienić sprzęt. Cortland każe klientom podpisywać regulamin serwisu, w którym pisze że naprawa jest na koszt klienta po upływie roku od zakupu. Bzdura! Ignorują tez miejskich rzeczników konsumentów. Polecam od razu złożyć pozew w sądzie o zapłatę w postępowaniu uproszczonym. Sprawa zgłoszona w UOKiK, Inspekcji Handlowej i Prokuraturze z tytułu oszustwa i próby wyłudzenia pieniędzy. Odradzam ten sklep. Póki sprzęt działa jest OK, kiedy się popsuje Cortland ignoruje klientów.