Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_nrMD

Dotycząca firmy: Bel-Pol

Treść opinii: NIE POLECAM! robienia zakupów przez sklep internetowy. Po otrzymaniu faktury, kontakt z klientem jest na zerowym poziomie: - nie można się dodzwonić pod numery które są podane na stronie sklepu (dopiero z szóstego razu dzwonienia państwo odebrali numer telefonu); - na emaile trzeba czekać odpowiedzi parę dni; - jak już się dodzwonisz, ustalisz termin dostawy i poprosisz o zlecenie zamówienia, to i tak się okazuje że ktoś nie zlecił tego zamówienia i musisz po raz kolejny przechodzić przez tą mękę dzwonienia i wyjaśniania sytuacji. Sprzedawcom totalnie nie zależy na kliencie jak już otrzymają fakturę! Odrębne pozdrowienia dla Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i jego nieprofesjonalnego zachowania. Natomiast, obsługa sklepu stacjonarnego w Krakowie - mega miła i profesjonalna. Tak jakby dwie totalnie różne firmy były.