Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_dKYR

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Dzień dobry, chciałem wyrazić swoją negatywną opinię na temat firmy Vecta. Otóż byłem ich klientem prawie 12 lat . W zeszłym roku przedłużyłem umowę. Zaproponowano mi pakiet Voucher Netflix na 12 mscy za 0 zł. Kiedy chciałem aktywować usługę zadzwoniłem na infolinię Vectra. Pani konsultant powiedziała żebym zalogował się do strefy klienta i zaznaczył opcję płacę z Vectra i Voucher będzie aktywny !! . Nie zastanawiając się zrobiłem co Pani mówi . Po 6 mscach nagle usługa została mi wyłączona. Okazało się, że Vectra doliczała mi do faktury kwotę 43 zł za każdy miesiąc, tylko dlatego, że zaznaczyłem opcję płacę z Vectra . Na nic zdały się moje reklamację że tak zostałem poinformowany na infolinii. !! Vectra nie raczyła nawet odsłuchać rozmowy między mną a ich pracownikiem. Zaznaczę że miałem zapisany dzień i godzinę rozmowy.. kwestia tylko odnalezienia rozmowy !! . Tłumaczyli się tylko tym, że to moja wina... że taką opcję zaznaczyłem . Reasumując, muszę teraz zaplacić 250 zł przez to że ich konsultant mnie tak poinformował a ja się na to złapałem. Dla mnie ta firma to jest jedna wielka porażka i każdemu odradzam.