Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ADMv

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Kiedy weszłam do sklepu przy kasie była mała kolejka. Porozglądałam się więc chwilę po placówce, która wyglądała na czystą i dobrze zaopatrzoną. Poczekałam aż kolejka się zmniejszy i podeszłam do kasy. Pani ekspedientka nie powitała mnie, ani nie odpowiedziała na moje "dzień dobry". Zapytała natomiast "co będzie". Zamówiłam małe cappuccino, pani nie zapytała o aplikację Żabki, więc sama poinformowałam, że ją posiadam. Następnie powiedziałam, że chciałabym zapłacić kartą. Sprzedawczyni nie podała mi ceny jaką muszę zapłacić, ani nie powiedziała w jaki sposób mogę przygotować kawę. Wiedziałam jednak jak to zrobić, bo kupowałam już ten napój wcześniej, w innej placówce. Przed wyjściem ze sklepu powiedziałam "do widzenia", ale nie usłyszałam odpowiedzi. Ogólnie, jeżeli chodzi o asortyment byłam zadowolona — kubeczków do kawy, cukru (były 3 rodzaje: biały, brązy i cynamonowy) i mieszadełek było dużo (jedynie małą przykrywkę wzięłam ostatnią, inne jeszcze były). Mam jednak zastrzeżenia co do obsługi — jedyne zdanie jakie usłyszałam od pani to "co będzie".