Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_L8wjH

Dotycząca firmy: atlasformen.pl

Treść opinii: Piszę tą opinię tylko i wyłącznie, aby ostrzec potencjalnych klientów. Ogólna moja opinia o nich jest taka: jeżeli zamówienie dotarło i jest z nim wszystko w porządku to się ciesz, ale jeżeli coś jest nie tak to nie licz na profesjonalną obsługę. Obsługa klienta to jakiś żart - są to kompletni ignoranci, a kontakt z nimi jest tragiczny. Nie można się do nich dodzwonić, a na maila odpisują minimum po 5 dniach (mimo deklarowanych 48h), chyba, że pogrozi się policją to wtedy od razu ... W ostatnim czasie robiłem u nich kilka zamówień i miałem 3 problemy. 1. W jednym zamówieniu miałem 3 produkty, ale otrzymałem tylko 2 produkty. Jednak na fakturze miałem zaznaczone, że towar zostanie wysłany do końca roku, czyli sprzedają produkt, którego nie mają ... Ostatecznie otrzymałem brakujący produkt po 9 dniach od daty zamówienia ... 2. Podobny problem jak w punkcie 1, ale w tym przypadku miałem 2 produkty w zamówieniu i otrzymałem tylko 1 produkt, a na fakturze nie było zaznaczone, że produkt zostanie wysłany później. To oznaczało, że nawet paczki nie potrafią prawidłowo spakować i w systemie widnieje, że wszystko zostało wysłane prawidłowo ... Ostatecznie po licznych próbach kontaktu (właściwie to tylko mailowo można się z nimi skontaktować i jest długi czas oczekiwania zanim z łaski odpiszą) otrzymałem brakujący produkt po 17 dniach ... Całe szczęście, że nie musiałem w jakiś sposób udowadniać ich partactwa ... Może najlepiej robić zamówienia po 1 produkcie, aby przypadkiem się nie pomylili? 3. Najbardziej absurdalne co mnie mogło spotkać: zamówienie ma 3 produkty, otrzymuję 2 produkty z zaznaczeniem, że otrzymam ten brakujący produkt do końca roku. Po 23 dniach od zamówienia otrzymuję informację, że produkt nie będzie już dostępny i mam dwie możliwości: wybór innego produktu lub zwrot pieniędzy. W związku z tym poszukałem na ich stronie odpowiednio cenowo produktu i wysłałem im wiadomość, że chcę ten produkt w zamian. I myślałem, że już wszystko będzie ok, ale oczywiście się myliłem - po ponad 8 dniach dostaję od nich wiadomość, że im się odwidziało i jednak mogą tylko zwrócić pieniądze, co podobno już uczynili ... Nie napisali mi nawet w jaki sposób ten zwrot się odbędzie, ani nie poprosili o numer konta i dodatkowo odebrali mi możliwość wymiany produktu mimo, że wcześniej pisali, że mogę tak zrobić - czy oni są normalni? No nic ja dalej do nich pisałem, że chce otrzymać produkt zamienny tak jak pisali i po kolejnym tygodniu dostałem informację, że zwrot niby został już wysłany, więc nie mają już możliwości wymiany ... Wszystko ładnie pięknie, ale nadal nie wiedziałem w jaki sposób ten zwrot wykonali, a o numer konta nie pytali ... Wysłałem, więc kolejną wiadomość z ponagleniem wyjaśniającym jak oni to wysyłają, a jak mnie oszukują to zgłaszam sprawę na policję. W kolejnym dniu była już prawdziwa petarda - najpierw dostałem informację, że mój zwrot zostanie wysłany przekazem pocztowym, co jest absurdem w dzisiejszych czasach, natomiast dosłownie po kilku sekundach dostałem informację, że poczta polska odrzuciła mój przekaz pocztowy i mam się kontaktować z "Biurem Obsługi Klienta". To już był kompletny absurd, a poza tym z kim ja się kontaktuje? Chociaż biorąc pod uwagę jak wygląda ten kontakt to rzeczywiście ciężko to nazwać "Biurem Obsługi Klienta". Wysłałem im kolejną wiadomość ponaglającą, aby wyjaśnili całą sytuację z groźbą o zgłoszenie na policję. Po 3 dniach otrzymałem skopiowaną jedną z poprzednich wiadomości, że zwrot został wysłany i nie mogą już wysłać produktu zamiennego, w ogóle nie odnosząc się do tego, że przed chwilą mnie informowali, że mój zwrot został odrzucony ... W tym samym dniu po mojej wiadomości łaskawie poinformowali też o kwocie na jaką ten zwrot był - 22,46 zł. Ostatecznie zwrot otrzymałem tydzień, po rzekomym nadaniu przekazu pocztowego, ale po ponad 44 dniach od daty zamówienia ... Podsumowując najpierw dają możliwość wymiany produktu na zamienny, następnie zabierają mi tą możliwość oferując tylko zwrot nie informując o tym w jaki sposób ten zwrot zostanie wykonany, ani na jaką kwotę on jest, następnie po wielu wiadomościach z łaski informują, że "żyją w średniowieczu" i zwrot na śmieszną kwotę 22,46 zł (który mogą wysłać na numer konta, który im podałem) będzie wysłany przekazem pocztowym, a po kolejnym ponagleniu informują o kwocie. To jest po prostu żałosne. Były to moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie i jeżeli nie chcecie się denerwować i przeżywać tego co ja to też Wam zdecydowanie odradzam zakupów w tym sklepie (gdybym miał możliwość to nie dałbym żadnej gwiazdki).