Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_b3eNJ

Dotycząca firmy: Nest Bank

Treść opinii: Zostałam poinformowana o nagrywaniu rozmowy oraz w razie nie wyrażenia na to zgody, o konieczności rozłączenia się. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem nie było wydłużone. Niemalże po chwili, odebrała Pani konsultantka, miło witając, przedstawiając się z imienia i nazwiska, oraz z zapytaniem w czym może pomóc. Po opisie sytuacji i prośbie o anulowanie wniosku o otwarcie konta, Pani zadała niezbędne do weryfikacji pytania oraz miło poinformowała, że może to zająć chwilkę. Po minucie, podziękowała za cierpliwość oraz poinformowała, że zgodnie z prośbą, wniosek został anulowany. Zapytała, czy może w czymś jeszcze pomóc i w razie chęci dalszej współpracy poleciła kontakt z infolinią, bądź odwiedzenie placówki banku. Na sam koniec, Pani życzyła miłego dnia i rozłączyła się.