Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Merkury Market

Treść opinii: Towar zamówiony online ponad miesiąc temu i nadal nie dostarczony. Kontakt ze sklepem jest tragiczny. Na maile odpowiadają po paru dniach, na infolinii trzeba czekać godzinę. Zamówienie towar w listopadzie z informacją, że zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych + cza dostawy. W ostatnim dniu dostałem informację, że zamówienie jest opóźnione z powodu braku części asortymentu. Dostawa brakującego ma być do 22.12. Poprosiłem o dostarczenie dostępnej części asortymentu, która jest dostępna a na resztę zaczekam. Jest 29.12 i jedyne co się dowiedziałem to że do końca tego tygodnia, czyli do dzisiaj zamówienie powinno być skompletowane. Ale dzisiaj nie da się na infolinię dodzwonić, na maile odpowiedź dostanę pewnie w przyszłym roku. Towar zamówiony, zapłacony ale ja go nie mam. Sklep podobno też go nie ma bo czeka na dostawę. Jak możecie sprzedawać coś, czego nie macie?