Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_qproY

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Przestrzegam potencjalnych klientów sklepu „Żabka” przy ul. Górczewskiej 93 przed korzystaniem z tego sklepu –obsługa sklepu nie dba o klientów, jest bardzo niemiła i nieuprzejma. W dniu 23 marca 2024r. o godz. ok. 11.30 dokonywałem zakupów w sklepie „Żabka” przy ul. Górczewskiej 93 w Warszawie - Wola Nr 6-23/7. W miejscu, gdzie obsługa sklepu przyjmuje zapłatę za przyniesione ze sklepu przez klienta towary, w momencie, gdy wkładałem do siatki „nektar czerwony grejpfrut”, wypadł mi z ręki przedmiotowy napój, papierowe opakowane rozbiło się o podłogę i napój zaczął się wylewać z opakowania. Gdy zaproponowałem, że wymienię rozbite pudełko z napojem na nowe, nieuszkodzone, młody mężczyzna „nabijający” w kasie zakupione przeze mnie towary, nie zgodził się na wymianę przedmiotowego nektaru, stwierdzając, iż muszę za niego zapłacić, ponieważ to ja go rozbiłem. Obsługujący mnie młody człowiek ignorował moje tłumaczenie, że nie rozbiłem tego opakowania celowo, po prostu pudełko mi wypadło – Pan mnie obsługujący domagał się w sposób nieuprzejmy zapłaty za ten towar, mimo, że nie nadawał się do użytku. Zapłaciłem więc za przedmiotowy nektar, mimo, że musiałem zostawić go w sklepie. Jak z tego wynika, obsługa w sklepie nie dba o klientów, nie liczy się z ich interesem klientów, dbając jedynie o korzyści dla sklepu – naruszając jednocześnie ogólnie obowiązujące zasady dotyczące zakupu danych towarów w sklepie. Dlatego też radzę unikać zakupów w sklepie „Żabka” przy ul. Górczewskiej 93 w Warszawie - Wola Nr 6-23/7.