Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: NataliaJuszkiewicz_tGtl

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: To jakiś absurd i właściciel Żabki w Koszalinie przy ul.Powstańców Wielkopolskich powinien zainwestować w kurs obsługi klienta dla personelu zwłaszcza dla jednego z pracowników. Opis sytuacj: wchodzę do sklepu uśmiechnięta, grzecznie mówię dzień dobry, spoglądam na miejsce które jest wyznaczone na koszyki sklepowe, nie ma . Pytam grzecznie Pana Kasjera czy są koszyki( czasem klienci odkładają je w różnych miejscach) , na to Pan wskazuje mi owe miejsce palcem i ja mówię że nie ma,, , ok. Idę dalej nie komentując , nie oburzając się itp., dalej po swoje zakupy... Wzięłam 4 produkty bo tyle zmieściło mi się w rękach. Przede mną jedna Pani , za mną też jeden klient. Kasjer w momencie mojej transakcji powiadamia mnie że przecież jest koszyk ( po skasowaniu owej Pani przede mną , może tyle Właściciel posiada wyposażenia na stanie , w tak małym sklepie- dwa koszyki na krzyż ) a potem odzywa się do mnie z bardzo wyczuwalnym sarkazmem w tonie głosu , że aż na te 4 produkty potrzebny był mi koszyk? Ja odpowiadam ,, dlaczego jest Pan tak niegrzeczny i sarkastyczny skoro ja z tego tytułu nie robiłam do Pana problemu ?! Nie wiem może Pan 150 cm w kapeluszu chciał się popisać przed Panem za mną....:) ja odrzekłam na to: a skąd Pan wie czy jak bym miała ten koszyk i w co schować produkty to może więcej zrobiłabym zakupów a co za tym idzie więcej zostawiłam bym pieniążków..... No i takie tam. . pożegnałam się znowu z najwyższą kulturą i wyszłam.... Panie właścicielu w ten sposób traci Pan stałych klientów. Radzę zainwestować w sprzęt jak i w ludzi...nie należę do skarżących ale Pan był tak irytujący że każdemu podniósł by ciśnienie.... Moim zdaniem nie nadaje się do pracy z klientem ew. Z zaplecza nie wypuszczać..