Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_i2Xpq

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Ciągle kolejki i długi czas oczekiwania lub kilka podejść, by załatwić sprawę. Personel uprzejmy, ale zbyt natarczywy. Chcąc załatwić najprostszą wpłatę gotówki, Konsultant nie chciał oddać mi dowodu, po sprawdzeniu danych, tylko próbował przedstawić ofertę kredytu, choć mówiłam, że nie jestem zainteresowana. Rozumiem, że Konsultant ma wytyczne, by każdemu przedstawić ofertę, ale metoda na nie oddawanie dowodu, sprawia, że poczułam się niekomfortowo, jak zakładnik. Od tej pory załatwiam swoje sprawy przejazdem, gdy jestem we Wrocławiu. Jedno ze stanowisk jest też niemal obok krzesełek dla oczekujących. Co sprawia, że przy wizycie czuje się dyskomfort, gdy oczekujący w kolejce patrzą się na ciebie i słuchają rozmowy z Konsultantem. Może jakaś delikatna muzyka w tle dała by wrażenie dyskrecji i poczucie większego komfortu.