Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Xhl8R

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Podczas wizyty w markecie miałem okazję bezpośrednio skorzystać z pomocy jednego z pracowników, którego postawa zasługuje na uznanie – udzielił mi wyczerpującej informacji dotyczącej dostępności towaru oraz osobiście zaprowadził do odpowiedniego regału. Tego typu zaangażowanie i kompetencje w obsłudze klienta są zdecydowanie pozytywne. Z drugiej strony, dało się zauważyć ogólny chaos w organizacji pracy. Pracownicy pełnili wiele różnych funkcji jednocześnie, co sprawiało wrażenie braku kontroli nad sytuacją. Potwierdzeniem tego był incydent przy kasie samoobsługowej, gdzie waga uległa awarii, a przez dłuższy czas nie było żadnego pracownika w pobliżu. Pomimo dwukrotnego zgłoszenia potrzeby pomocy, na interwencję musiałem czekać około 10 minut. Gdy wreszcie pojawił się pracownik, niestety wyraźnie było od niego czuć dym papierosowy, co wpłynęło negatywnie na odbiór obsługi.