Opinia użytkownika: Pilwhoo
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Dotyczy restauracji sieci KFC przy al 29 listopada w Krakowie (godzina 12:15 w tygodniu) Oferta lokalu - obszerna i pełna jak w innych restauracjach sieci. Obsługa klienta ( zamówienie przy kasie ) - Osoba przyjmująca zamówienie przywitała się, wyglądała schludnie, była uprzejma. Skupiła się na moim zamówieniu. Zastosowała technikę up sellingu poprzez zaproponowanie powiększenia zestawu. Płatność była gotówką - wydała odpowiednią sumę reszty. Czas oczekiwania - 12 minut. Uważam, że był za długi ( o 4 minuty ), pracownicy odbywali głośną rozmowę prywatną. W lokalu nie było dużej ilości klientów. (Osoba obsługująca mnie przy kasie nie brała w niej udziału - przy wydawaniu mi zamówienia, była równie uprzejma co podczas przyjmowania). Produkt - poprawny Czystość placówki - Oceniam na 3 - zauważyłem brudne stoliki, przy których nikt nie siedział. Obsługa nie pojawiła się na sali przez 22 minuty mojej wizyty. Nie przyjemny zapach ( myślę, że problemy z kanalizacją). Kosze nie były przepełnione.