Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_sz7rA

Dotycząca firmy: Tiger

Treść opinii: Lubię duży wybór produktów, a ta sieć często zmienia asortyment. I nie jest już tak wg mnie ważne, że mi osobiście prawie nic z tego nie jest przydatne, bo jednak zdarzały się mi u nich tzw.perełki. Jednak na pewno nie zaliczę do nich leżaków ...Pierwszy podarł się pode mną w domu od razu.Słuszna reakcja personelu -zaproponowali wymianę .Niestety mój bardzo szczupły ośmiolatek (!) również wylądował na podłodze i to także od razu , no może on nieco bardziej się powiercił , ale przecież w instrukcji leżaków nie ma ostrzeżenia że trzeba siedzieć w bezruchu . Tym razem sprzedająca nie chciała uwierzyć że "znowu pani niby tylko usiadła ", dopiero gdy dała mi dojść do słowa i wyjaśniłam ,że to nawet nie ja ,a dużo mniejszych gabarytów dziecko zmieniła swe stanowisko ,przy czym musiałam jej to powtórzyć kilkukrotnie i zastrzec, że mogę to dziecko jako świadka przyprowadzić . Podsumowując :wyjątkowo felernej jakości leżaki , sprzedawca zbyt mało empatyczny ,co skutkowało,że unikałam wizyt u nich wiele miesięcy .