Opinia użytkownika: Klient_pqP3A
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Po wejściu do Rossmanna od razu rzuca się w oczy porządek – podłoga czysta, regały poukładane, a między alejkami można swobodnie przejść bez potykania się o porzucone koszyki czy kartony z towarem. Wszystko wyglądało świeżo i zadbanie. W trakcie zakupów szukałam serum z kwasami, którego nie mogłam znaleźć. Poprosiłam o pomoc jedną z pracownic. Od razu przerwała porządkowanie półek i zaangażowała się w szukanie. Sprawdziła półki, ale nie mogła do znaleźć więc poszła po pomoc do kierowniczki zmiany, której udało się namierzyć pożądany przeze mnie produkt na tablecie pracowniczym. Przy kasach było kilka osób, ale kolejka posuwała się szybko. Kasjerka przywitała mnie uprzejmie, zapytała, czy znalazłam wszystko i przedstawiła tzw "ofertę specjalną z koszyczka", po czym zapytała czy posiadam konto w aplikacji Rossman. Całość poszła sprawnie i bez zbędnego czekania. Zakupy przebiegły w miłej atmosferze – czysto, pełne półki, pomocna obsługa. Wyszłam z wrażeniem, że tu naprawdę zależy im na kliencie.