Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_M8GJR

Dotycząca firmy: Glovo

Treść opinii: Zatrudniają ludzi, którzy nie są w stanie spakować w zamówieniu wskazanych produktów- więc albo mylą albo płaci się za coś czego fizycznie się nie dostaje. Kurierzy nie mówią nawet słowa po polsku, a potem wszyscy zdziwieni, że zamówienia się nie zgadzają. Tym razem się przelało.. zapłaciłam za rzeczy, których nawet nie otrzymałam, inne zostały pomylone, co udokumentowałam od razu zdjęciami pomylonych rzeczy i paragonu…w centrum pomocy otrzymałam odpowiedz, że często zgłaszam nieścisłości w zamówieniach.. może wystarczyłoby zadbać o jakikolwiek poziom ludzi, którzy tam pracują i pomyłek byłoby mniej. Omijać szerokim łukiem!!! W Bolt Food czy Uber Eats nigdy nie było takiego problemu. Żenada! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)