Opinia użytkownika: Isuu
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Data wizyty 10 października Cel wizyty : otwarcie konta Pierwsze Wrażenie :oddział zadbany schludny bez rozpraszaczy .Nowoczeny design i dobre oświetlenie.Stanowiska oznaczone klarownie. Po wejściu zostałam przywitana przez Consierge Bankowego który przekierował mnie na własciwe stanowisko. Czas oczekiwania na obsługę 5 minut pomimo większej liczby klientów. - Obsługa doradcza uprzejma i kompetentna . Zadawane pytania z precyzją lecz zrozumiałe dla normalnego człowieka bez żargonu finansowego. Odpowiadała spokojnie na zadawane przeze mnie pytania jak otworzyć nowe konto . - formalności : Otwarcie konta trwało około 20 minut wraz z objaśnieniami jak się odnaleź w obsłudze internetowej oraz jak aktywować kartę kredytową do konta . -Czystość i atmosfera Oddział czysty , odpowiednia ilośc miejsc siedzących jak i również stolików . Przy wejściu płyn dezynfekujący a w toalecie dla klientów zachowana czystość . - Ogólna ocena Wizyta w banku przebiegła pomimo moich obaw , w bardzo przyjaznej i kompetentnej atmosferze . Byłam obsłużona szybko i dobrze. Doradczyni zgrabnie połączyła uprzejmość z kompetencją. Ocena Końcowa 5/5 Do poprawy : mogłoby być więcej materiałów w formie drukowanej ale widać iż bank jest wrażliwy na ochronę planety więc można wybaczyć .