Opinia użytkownika: Klient_N0YSZ
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Pracownik Vectry kontaktował się ze mną telefonicznie, w sprawie przedłużenia umowy. Zaproponowano mi lepszą ofertę ze zwiększoną szybkością internetu, zwróciłam uwagę że obecny abonament mi wystarcza, więc spróbowano mi zaproponować jeszcze raz zwiększenie szybkości internetu po tym jak opowiedziałam, że potrzebuję go jedynie do zajęć zdalnych, argumentując że w obecnych czasach używa się właśnie powszechnie tego co proponoją, jednak gdy podziękowałam, nie namawiano mnie dłużej tylko przedstawiono warunki umowy takiej jak miałam dotychczas, przedstawiono cenę, promocję, zaproponowano dokupienie platform streamingowych. Rozmowa była przeprowadzona kulturalnie, ale też szybkim tempem, myślę że proponowano mi lepszą ofertę ale po odmowie pracownik jak najbardziej dopasował się do tego czego oczekuję.