Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: KrzysiekPrive_vE4n

Dotycząca firmy: iSpot

Treść opinii: iSpot Wrocław - Wroclavia. Gwarancyjny iPad. Próbowali w sposób nieodpowiedni wymusić naprawę płatną. Już na starcie stwierdzili , że musiał być zalany i gwarancja nie obowiązuje. Zostawiony do naprawy gwarancyjnej (niemożliwość ładowania przez USB c). Po pewnym czasie wysłali informacje, że wymaga "przeglądu" za ok. 80 zł (nieważne dla nich, że jest na gwarancji). Zrezygnowałem, to aby odebrać sprzęt chcieli wymóc napisanie e-maila, że rezygnuję z gwarancji. E-mail poszedł, ale bez rezygnacji z gwarancji. Pracownik czekał aż e-mail dojdzie, bo inaczej nie wyda sprzętu. Kolejna interwencja i okazało się, że może jednak wydać bez potwierdzenia otrzymania e-maila. Zadzwoniłem do Apple i naprawa gwarancyjna była bezpłatna (wykonana w Czechach, bo ispot we Wrocławiu NIE JEST AUTORYZOWANYM PUNKTEM SERWISOWYM). Dostałem nowego iPada w mniej niż 7 dni przez UPS Czyli taki z nich salon Apple, jak z każdego sprzedawcy - nawet handlującego pokątnie na Dworcu Świebodzkim