Opinia użytkownika: MagdalenaLignar_b1p8
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Dział reklamacji działa dramatycznie !!! Wprowadzają w błąd klientów, którzy reklamują wadliwy towar. Ponad miesiąc temu odesłałam na reklamacje robota Monsieur Cuisine. Powodem reklamacji był wyciek spod robota. Przy każdorazowym nalaniu wody do robota lało się spod niego zalewając cały blat i uniemożliwiając całkowicie przygotowanie jakiejkolwiek potrawy. Złożyłam reklamację przez infolinię, dosyłałam kilkukrotnie wszystkie potrzebne zdjęcia i filmiki dokładnie opisując co się dzieje. Wreszcie po ponad 2 tygodniach poproszono mnie o odesłanie robota co też niezwłocznie uczyniłam. Robót był w „serwisie” ponad miesiąc, gdy dopytywałam z jakiego powodu tak długo trwa naprawa twierdzono, że zajmuje się tym dział „wyższego szczebla” 🤦♀️ i twierdzono, że oczywiście trwa wymiana części i naprawianie. Wreszcie po miesiącu takich samych lakonicznych odpowiedzi pt. „ Naprawiamy z ogromną precyzją, wyższy szczebel zajmuje się załatwieniem reklamacji „ 😂😂 otrzymałam informacje, że odsyłają mi już NAPRAWIONEGO robota. Po kilku dniach kurier UPS przywiózł go do domu. Postanowiłam znowu zacząć korzystać z „NAPRAWIONEGO” robota i tu zaczęło się dramat !!! Już przy pierwszym nalaniu wody do misy wyciek był jeszcze większy niż przed odesłaniem go na reklamację !!! Byłam tragicznie wściekła bo tym razem po „ „NAPRAWIE, którą to była prowadzona na WYŻSZYM SZCZEBLU przez ponad miesiąc było jeszcze gorzej a gdyby jeszcze tego było mało mój robót już przy pierwszym miksowaniu pokazywał komunikat o przegrzanym silniku i konieczności zostawienia do ostudzenia silnika 🤦♀️. SERWIS LIDLA zamiast naprawić mojego robota ZEPSUŁ Go jeszcze bardziej. W obecnej chwili usiłują mi wcisnąć nową misę solo co kompletnie nie załatwia sprawy wycieku a tym bardziej uszkodzonego przez ich serwis podczas „naprawy” silnika w robocie. To jest jakaś kpina ! Czuje się oszukana przez LIDLA i ich serwis, który nie zrobił nic a TYLKO zadziałał na NIEKORZYŚĆ swojego stałego klienta !!!