Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: AgnieszkaForczek_wUDu

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Sklep: - Przed sklepem niedopalone papierosy; - Regały z nieświeżymi owocami i warzywami; - Słaby asortyment pieczywa; - Otwarta jedna kasa, do której jest kolejka. Czas oczekiwania na obsługę ok 12 minut; - Brak kas samoobsługowych; - Czysto na sklepie. Obsługa: - Brak przywitania przez kasjera; - Kasjer uprzejmy, nawiązał kontakt wzrokowy; - Ubiór w strój firmowy z logo NETTO wraz z przypiętym identyfikatorem imiennym; - Sprawna i miła obsługa; - Polecenie artykułu przez kasjera; - Zaproponowanie zakupienia reklamówki; - Pożegnanie i zaproszenie na kolejne zakupy. Uwagi: zbyt długi czas oczekiwania przy kasie sprawił, że będę unikała tego sklepu. Preferuję zakupy w sklepach z kasami samoobsługowymi, które przyczyniają się do szybszej zapłaty za zakupiony towar.