Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Dino
Treść opinii: Kilkukrotnie, w tej placówce zdarzyło mi się nie otrzymać potwierdzenia transakcji i wreszcie postanowiłam o tym napisać. Ktoś powinien dokładniej przeszkolić pracowników w tym zakresie. Bywam tu czasami, gdy odwiedzam mojego teścia i zawożę na zakupy, czasem też dla siebie coś kupię. 12 listopada byłam i zakupy własne też zrobiłam, otrzymałam paragon zakupu, nie otrzymałam potwierdzenia płatności kartą. Gdy się upomniałam, usłyszałam poirytowane zdziwienie - za późno, trzeba było powiedzieć, ze pani chce. No skandal - ja mam się upomnieć o potwierdzenie transakcji, to jest obowiązek kasjera - wydać potwierdzenie przyjętej płatności. mało tego - niewydane potwierdzenie można wydrukować - ja to wiem/znam postępowanie, nawet próbowałam jej wyjaśnić, ale kasjerka "obruszona" odmówiła, powiedziała, że nie da się.. Myślę, że podeszłą do tego tak - klient nie będzie mnie uczył. Zapomniała tylko, że dzięki klientom ma pracę. Co z tego, ze udane zakupy, skoro finalna obsługa zakończona fiaskiem - brak profesjonalnej obsługi