NH

(3.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Hotel bardzo czysty,...
Hotel bardzo czysty, estetyczny i zadbany. Uprzejmość Pani Menadżer wyjątkowo ciepła. Kuchnia smaczna, możliwość zamówienia nietypowych dań w uzgodnieniu z samym kucharzem, bez większych trudności. Personel zwyczajowo bardzo miły, z małymi wyjątkami. Czasami zdarzy się nietypowe i nie do przyjęcia zachowanie kobiety w recepcji (przykład: klient nie będący gościem noclegującym, pyta o możliwość skorzystania z bufetu śniadaniowego, jako gość zewnętrzny, odpowiedź recepcjonistki: "ale za to trzeba zapłacić..." a przy opuszczaniu hotelu pytanie: "czy Państwo zapłacili?". Personel obsługujący salę restauracyjną systematycznie się zmienia, przez co często panuje dezorientacja i popłoch w przyjmowaniu zamówień. Najbardziej denerwującym elementem jest systematycznie przechadzający się przy recepcji, a jednocześnie przez salę restauracyjną, pracownik gospodarczy, w roboczym kombinezonie. Gdyby nie to, oceniła bym hotel na 5*.

zalogowany_użytkownik

12.08.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zajazd Korona zachwyca...
Zajazd Korona zachwyca okazałością i wyglądem niestety tylko tym potrafi przyciągnąć klienta głownie przejeżdżających bogatych klientów bo ceny są naprawdę duże i nie każdego stać na tego typu zajazd . Dodatkowo na recepcji nie zawsze można spotkać kompetentna osobę która powinna się tam znajdować. Ogólnie w zajeździe panuję porządek, ale atmosfera jest sztywna i mało zachęcająca.

Marta_2095

15.08.2013

Placówka

Lipno, Bulwary 1

Nie zgadzam się (0)
Zostałam zaproszona na...
Zostałam zaproszona na śniadanie połączone ze spotkaniem biznesowym w większym gronie. Spotkanie miało się odbyć w hotelu NH na ulicy Święty Marcin. Po wejściu do środka znalazłam się w eleganckim, nowoczesnym holu. Podeszłam do recepcji aby zapytac, w którą stronę mam się udać na spotkanie. Recepcjonistka była elegancko, schludnie ubrana, uprzejmie udzieliła mi odpowiedzi. Spotkanie odbywało się w średniej wielkości sali konferencyjnej. Na środku stał długi, prostokątny stół, nakryty elegancko i stosownie do okazji, bez nadmiernej wystawności. Śniadanie było bardzo smaczne, ładnie podane, a obsługa bez zarzutu. Taktowna kelnerka przynosiła ciepłe napoje praktycznie niezauważenie, nie przeszkadzając gościom w spotkaniu. To dobre miejsce na zorganizowanie spotkania.

Karolina_962

30.11.2010

Placówka

Poznań, Święty Marcin 67

Nie zgadzam się (0)

NH

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NH?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Hotel bardzo czysty,...
Hotel bardzo czysty, estetyczny i zadbany. Uprzejmość Pani Menadżer wyjątkowo ciepła. Kuchnia smaczna, możliwość zamówienia nietypowych dań w uzgodnieniu z samym kucharzem, bez większych trudności. Personel zwyczajowo bardzo miły, z małymi wyjątkami. Czasami zdarzy się nietypowe i nie do przyjęcia zachowanie kobiety w recepcji (przykład: klient nie będący gościem noclegującym, pyta o możliwość skorzystania z bufetu śniadaniowego, jako gość zewnętrzny, odpowiedź recepcjonistki: "ale za to trzeba zapłacić..." a przy opuszczaniu hotelu pytanie: "czy Państwo zapłacili?". Personel obsługujący salę restauracyjną systematycznie się zmienia, przez co często panuje dezorientacja i popłoch w przyjmowaniu zamówień. Najbardziej denerwującym elementem jest systematycznie przechadzający się przy recepcji, a jednocześnie przez salę restauracyjną, pracownik gospodarczy, w roboczym kombinezonie. Gdyby nie to, oceniła bym hotel na 5*.