Postanowiłam wstąpić po drodze do Biedronki. Po zakupach w innym sklepie, przypomniałam sobie o paru rzeczach, które chciałam w niej dokupić. Zastałam bardzo brudny sklep. O ile na zewnątrz w miarę czysto, w środku na sali sprzedaży, pełno woreczków foliowych i papierków na podłodze,na alejkach poustawiane nierozpakowane palety z "mydłem i powidłem"; bardzo ciężko było przejechać koło nich wózkiem. Na półkach towar porozwalany, brak informacji o cenach produktów. Towary w koszach jeden na drugim. Nad jednym z koszy wisiała informacja z ceną hamaków, natomiast, żeby dokopać się do hamaków, trzeba było najpierw pozdejmować dywaniki rzucone na nie. Bardzo utrudniony dostęp do niektórych produktów. Braki w towarze na półkach, puste kartony na regałach. Gdy zapytałam o cenę produktu, pani kazała mi zaczekać, gdy przyszła powiedziała, żebym podeszła do kasy i tam sprawdziła. Pani starała się być miła, ale takie załatwienie sprawy nie było dla mnie satysfakcjonujące. Reasumując zakupy w tym sklepie były dla mnie bardzo męczące. Myślę, że po tej przygodzie ograniczę swoje wizyty w Biedronce do zera.
Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
Dane firmy
Kostrzyn
Kostrzyn, Żniwna 5
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.