odwiedziłam jeden ze sklepów Biedronka i niestety moje doświadczenie było bardzo nieprzyjemne. Już od wejścia było brak jakiegokolwiek powitania czy zainteresowania. Obsługa była opryskliwa i wyglądała na znudzoną oraz zmęczoną.
W sklepie panował bałagan – kartony z towarem zagracały alejki, a wiele produktów było nieprawidłowo oznaczonych lub brakowało cen. Co gorsza, na kilku półkach zauważyłam przeterminowane artykuły spożywcze.
Zapytałam jedną z pracownic o konkretny produkt, ale odpowiedziała niechętnie i bez żadnej chęci pomocy. Czułam się zignorowana. Taka postawa jest nie do przyjęcia, zwłaszcza w miejscu, które reklamuje się jako przyjazne dla klienta
Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
Dane firmy
Kostrzyn
Kostrzyn, Żniwna 5
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Ktoś 4 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy
Obsługa miła, szeroki...
Obsługa miła, szeroki asortyment produktów i konkurencyjne ceny i promocje. Minusem są nierozpakowane palety znacząco utrudniają poruszanie się po sklepie. Klienci zmuszeni są przeciskać się przez wąskie przejścia, a dostęp do produktów na półkach jest często całkowicie zablokowany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.