WARS

(4.66)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Bardo łatwa nawigacja...
Bardo łatwa nawigacja po stronie, wszystkie informacje napisane bardzo przejrzyście.

Jakub_773

29.01.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas podróży pracownik...
Podczas podróży pracownik firmy podchodzi do każdego przedziału i oferuje zakup śniadania/obiadu/kolacji po przystępnej cenie. Potrawy mają znakomity smak i przystępną cenę

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik obsługujący minibar...
Pracownik obsługujący minibar był naturalnie uśmiechnięty, miał sympatyczny głos, a każdego pasażera witał słowami 'dzień dobry', po czym uprzejmie proponował poczęstunek i zapraszał do wagonu restauracyjnego. Mówił też, że posiłek może być dostarczony do przedziału i podał mi menu. Zostałem bardzo dobrze obsłużony i zachęcony do wizyty w wagonie restauracyjnym. Tam sympatyczna kelnerka również przywitała mnie słowami 'dzień dobry', po czym podała kartę. Ponieważ wiedziałem już, co zamówię, poprosiłem o piadę Ferrara oraz zimną Pepsi. Po chwili kelnerka podała mi Pepsi, a po kilku minutach posiłek, życząc przy tym smacznego. Piada była ślicznie udekorowana i wyglądała zachęcająco. Smakowała wyśmienicie - mięso było gorące, tortilla ciepła, ogórek chłodny i chrupiący. Całość doskonale się komponowała i sprawiała wrażenie świeżości. Po posiłku podszedłem do baru i uregulowałem należność, zostawiając też napiwek, ponieważ byłem bardzo zadowolony zarówno z obsługi, jak i z jakości potrawy. Obsługująca mnie pani podziękowała mi za wizytę i pożegnała słowami 'do widzenia'. Podczas dalszej podróży pracownik obsługujący bar ponownie odwiedził mój wagon, proponując kawę. Gdy odmówiłem, odpowiedział sympatycznym uśmiechem. Uważam, że obsługa WARSu jak i serwowane potrawy są na najwyższym poziomie.

nattan

02.02.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

WARS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż WARS?

Ktoś 21 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Dobrze.
Dobrze.
Zgadzasz się?