Udałem się na otwarcie sklepu EURO RTV AGD w nowo-otwartym Porcie Łódź - niestety zawiodłem się. Sam sklep był dobrze wyposażony. Szukałem słuchawek do swojej mp4 i znalazłem około 20 rodzajów tego typu sprzętu. W sklepie był duży ruch, a biegający wszędzie konsultanci obsługi klienta chyba nie bardzo wiedzieli co mają robić. Po około 10 minutach oglądania wybrałem dwa rodzaje słuchawek jednej marki i zacząłem zastanawiać się czym się różnią poza ceną i numerem w oznaczeniu modelu. Próbując wyczytać to z opakowania (trwało to mniej więcej kolejne 5 minut) żaden konsultant nawet nie spytał, czy może mi jakoś pomóc, mimo że stałem obok punktu oznaczonego jako "obsługa klienta". W końcu stwierdziłem, że sam spytam doradcy o różnice między tymi słuchawkami, a ten, ku mojemu olbrzymiemu zdziwieniu odpowiedział: "Nie mam pojęcia". Zrobiłem dość zdziwioną minę i oczekiwałem jakiegokolwiek wyjaśnienia, natomiast doradca odwrócił się na pięcie i odszedł w drugą stronę. Sam wybrałem słuchawki i poszedłem do kasy. Tam mimo dość dużego ruchu obsługa przebiegała sprawnie i szybko.
RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.
Obsługa sklepu na dość wysokim poziomie jednak pojawiają się pewne problemy w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jeden pracownik ciągle znikał na zapleczu przez co inni pracownicy byli obłożeni dodatkowymi obowiązkami. Poza tym obsługa bardzo miła i uprzejmą. Działała sprawnie jak na duży ruch. Z pewnością mogę polecić ten sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.