RTV EURO AGD

(3.08)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4319 z 6509)

Zamówiłem przez Internet...
Zamówiłem przez Internet kapsułki do prania i wskazałem do odbioru osobistego dogodną placówkę przy ul. Wyszyńskiego w Zamościu. Pani wydająca towar nie była kompetentna, nie potrafiła wprowadzić do systemu nr zamówienia i kodu we właściwej kolejności, zaczęła podnosić głos domagając się nr telefonu, po pokazaniu jej treści maila ze wszystkimi niezbędnymi do odebrania towaru informacjami nadal nie potrafiła wprowadzić odpowiednich danych do systemu. Po przybyciu kierownika zaczęła mnie oskarżać, że nie chcę podać nr telefonu. Kierownik po wymianie zdań ze mną ocenił mnie słowami: widzę że jest pan klientem, który uważa że ma zawsze rację. Później było jeszcze bardziej nieprzyjemne, bo już dwie osoby z obsługi mnie obrażało, oskarżało, podnosiło głos i wykłócało się ze mną. To było całkowicie nieprofesjonalne. Kolejny raz pokazałem treść maila na telefonie, moja żona powiedziała żeby pani z obsługi na nas nie krzyczała powiedziała, że przyszliśmy tylko odebrać kapsułki do prania, a nie wysłuchiwać krzyków. Ostatecznie nam to wydano, ale pani z obsługi nie dawała za wygraną i zaczęła machać lekceważąco ręką żebyśmy już sobie poszli. Żenada. Nie wiem jakie Państwo mają standardy obsługi klienta, ale to nie jest żaden standard. Cała sytuacja zajęła kilkanaście minut, dużo nerwów i obraźliwych zachowań i słów personelu wobec klientów, którzy przyszli tylko odebrać zamówiony i opłacony towar, co powinno zabrać nie więcej niż minutę czas.

Skorpion111

17.11.2022

Placówka

Zamość, Wyszyńskiego 13

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazne miejsce....
Bardzo przyjazne miejsce. Odpowiednio zatowarowany sklep. Miła, odpowiednio przeszkolona obsługa, potrafiąca odpowiedzieć merytorycznie na zadane pytania i pomóc dokonać odpowiedniego zakupu. Dość długi czas oczekiwania na wolnego pracownika, gdy w sklepie jest więcej klientów.

Klient_e0oFA

27.10.2022

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16-18

Nie zgadzam się (0)
Technologia jaką używamy...
Technologia jaką używamy na codzień w postaci zaawansowanego sprzętu elektronicznego ułatwia wiele aspektów naszego życia. Potrzebujemy zarówno niewielkich urządzeń umilających i usprawniających nam codzienność takich jak słuchawki bezprzewodowe, przenośne dyski czy sprzęt gamingowy oraz większych gabarytowo, takich jak domowe "must have": lodówki, pralki czy telewizory. Szeroki zakres asortymentu oraz dostępnych marek sprawia, że chcemy wybrać jak najlepszą opcję. Tutaj z pomocą przychodzi sklep "RTV EURO AGD" gdzie kompetencja i wiedza pracowników pozwala nam dokonać właściwej decyzji. Jakość i dostępność sprzętu a także ceny są na zadowalającym poziomie.

MieSzp92

19.10.2022

Placówka

Katowice, 3 Stawy - Centrum Handlowe ul. Pułaskiego

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór sprzętu...
Duży wybór sprzętu RTV i AGD. Zdarza się że stronie internetowej towar jest, na sklepie jednak nie mają. Chwile musiałem poszukać Pana Który mi odpowie na pytania o interesujący mnie produkt. Obsługa w kasie rewelacja Pani obsługujący klientów kulturalna miła i z poczuciem humoru. Na drugi dzień sklep dostarczył mi produkt z usługą wniesienia za dodatkową opłatą .

lukiaso

13.10.2022

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16-18

Nie zgadzam się (0)
Juz od wejscia...
Juz od wejscia przywitał mnie sprzedawca i zaproponowal swoją pomoc. Na moje pytania odpowiadał spójnie i rzeczowo. Nawet jeśli miałam obiekcje co do jakości produktu, zapewnił mnie, że jest to produkt z górnej półki. Finalizacja przy kasie przebiegła szybko i w miłej atmosferze. Wysoki standard obsługi i profesjonalizm sprzedawcy sprawia, że placówkę tę warto wziąć pod uwagę podczas planowania kolejnych zakupów.  

szzati

12.10.2022

Placówka

Przemyśl, Sportowa 11

Nie zgadzam się (0)
Sklep duży. Ale...
Sklep duży. Ale bardzo słaba obsługa. Wchodząc do salonu przywitałam się z Panią siedząca przy kasie. Odpowiedz nie padła. 15 minut stałam i czekałam aż Pani skończy rozmowę bardzo burzliwą przez telefon. Brzmiała jak rozmowa prywatna. Pomocy się nie doczekałam. Pani uciekła. Zakupów nie zrobiłam.

marta93

07.10.2022

Placówka

Ostrołęka, Gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila 28

Nie zgadzam się (0)
Zbyt długi czas...
Zbyt długi czas oczekiwania na infolinii ale pani z którą mnie policzyło była bardzo miła i ogarnięta w spawach sklepowych

Klient_ly1RR

05.10.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Przesłany produkt Apple...
Przesłany produkt Apple Watch SE był zepsuty i używany co potwierdził serwis. Po 2 tygodniach nawet nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, a pracownik sklepu zgłasza już 3 reklamacje mimo, że to wina sklepu Online - odradzam jakiekolwiek zakupy online, ponieważ nic się nie da załatwić, a 3h spędzone na składaniu reklamacji to dla firmy obowiązek klienta. Nie otrzymałem żadnej rekompensaty za zaistniałą sytuacje.

Klient_iqskT

05.10.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetna współpraca z...
Świetna współpraca z obsługą sklepu

Klient_xN89L

05.10.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zbyt mała ilość...
Zbyt mała ilość personelu na hali sprzedazy, brak zainteresowania klientem

Klient_8k8Db

14.09.2022

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16-18

Nie zgadzam się (0)
W innych sklepach...
W innych sklepach lepiej traktuja klientow

Klient_mc7Xx

14.09.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Paczka krąży od...
Paczka krąży od 1,5 tygodnia między oddziałami DHL, sklep probuje nieudolnie wyjaśnić sytuację, co pokazuje tylko gdzie ich ma DHL. Obiecanki doręczenia, a potem nic. W najgorszej sytuacji jest klient, który nawet paczki nie widział na oczy, a nie ma ani pieniędzy, ani sprzętu. Ostatnie zakupy u Was! Zero szacunku do klienta!

Klient_mc7Xx

14.09.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy tego sklepu...
Pracownicy tego sklepu zmieniają numery zamówień tak aby kupujący byli pozbawieni możliwości otrzymania należnych punktów payback ! Dokonałem zakupu poprzez portal PAYBACK za co zostały mi naliczone punkty w ilości 8110, wystąpił problem z płatnością, zadzwoniłem na infolinie z prośbą o pomoc przyjecie mojej płatności Pani płatność przyjęła lecz zmieniła mi nr zamówienia w wyniku czego straciłem należne punkty, zapewnie moje premiowane punktami zamówienie przypisała sobie....

Klient_JSurf

13.09.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Płock, Galeria Wisła,...
Płock, Galeria Wisła, Wyszogrosdka 144 Arogancka pani przy kasie na pewno nie zachęca do ponownego odwiedzenia sklepu

Klient_tuigT

06.09.2022

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 144

Nie zgadzam się (0)
Na sali sprzedaży...
Na sali sprzedaży panował porządek, pracownicy na bieżąco pilnowali, by produkty były uporządkowane. Obsługa praktycznie natychmiast się mną zainteresowała i zaproponowała pomoc w zakupach. Doradca cechował się dużą wiedzą i doskonałym podejściem. Sprawnie pomógł mi w wyborze najbardziej odpowiedniego dla mnie produktu oraz zaproponował mi dopasowane do moich potrzeb raty. Sprzedawca odpowiedział na każde moje pytanie.

Klient_aVSd7

22.07.2022

Placówka

Legnica, Piłsudskiego 84

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja firmy Euro...
Aplikacja firmy Euro AGD działa bardzo sprawnie. Opisy produktów są dość wyczerpujące. Ilość i jakość opinii na temat produktu jest bardzo pomocna. Rodzaje i warunki dostawy są od razu widoczne i czytelne. Każdy może zdecydować czy dopłaca za expres czy czeka na darmowy transport w normalnym terminie. Zakupiona deska jest zgodna z opisem. Na stronie płynne przekierowanie do płatności. Szybka informacja zwrotna na maila z kolejnymi etapami realizacji zamówienia. Pewne i sprawdzone miejsce do robienia zakupów. Nie zawsze cena jest najniższa ale zamówienie zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami.

Renata_234

09.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep RTV euro...
Sklep RTV euro AGD Płock ul przemysłowa. Sklep bardzo czysty i zadbany, zawsze aktualne ceny jakość obsługi na wysokim poziomie zawsze pomocni mili kulturalni

Klient_ukIJ

05.07.2022

Placówka

Płock, Przemysłowa 1

Nie zgadzam się (0)
Personel ( Pani...
Personel ( Pani w wieku około 25 lat, schludna i zadbana) była bardzo miła pomogła, przy wyborze asortymentów, czas obsługi był zadowalający. W sklepie było czysto nie było żadnych pustych kartonów naokoło. Została mi zaoferowana możliwość wzięcia sprzętu na raty

Klient_9Ohqh

02.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy bardzo dobrze...
Pracownicy bardzo dobrze wyszkoleni. Za każdym razem przychodząc na zakupy pracownik świetnie zna się na produkcie jaki sprzedaje dzięki czemu z łatwością pomaga dobrać mi produkt. W sklepie zawsze zawsze jest porządek.

MagdalenaM

02.06.2022

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (0)
Krótko mówiąc NIE...
Krótko mówiąc NIE POLECAM, mnóstwo straconego czasu, nerwów i stresu, a na końcu 0 jakichkolwiek przeprosin, a tym bardziej rekompensaty. Zamówienie zostało złożone w sklepie stacjonarnym przez pracownika, dotyczyło telewizora o wartości 4900zł, towar był tańszy o niespełna 500zł ze względu na to, że miał być to outlet w stanie doskonałym (nowy, wyłącznie uszkodzone opakowanie zewnętrzne). Zamówienie zostało złożone w piątek z dopłatą za gwarancję dostawy w sobotę (23.04). Towar w ostateczności dotarł do mnie prawie tydzień później bo dopiero 28.04, po interwencji i domaganiach się rekompensaty za stracone czas i nerwy. Każda codzienna próba kontaktu w celu uzyskania informacji co dzieje się z zamówieniem kończyła się tym, że mogą tylko przesłać ponaglenie do realizacji zamówienia, a podczas pierwszej rozmowy, która odbyła się w poniedziałek 25.04 otrzymałem informację, że towar już wyjechał i jutro będzie. W ostateczności gdy telewizor już do mnie dotarł pudełko nie wyglądało na lekko uszkodzone, a raczej na takie, które spadło z samochodu, po otwarciu opakowania pierwsze co rzuciło się w oczy to niepełny zestaw, brak instrukcji, zaślepek, pilota, był wyłącznie telewizor i podstawa, jednak to najmniejszy problem ponieważ po wyjęciu telewizora z opakowania okazało się, że OUTLET w stanie doskonałym wg. firmy RTV EURO AGD to tak naprawdę telewizor z wygiętym jednym rogiem i popsutą matrycą, po oględzinach wyszło na jaw, że telewizor musiał upaść komuś z pracowników ponieważ w miejscu gdzie był uszkodzony, styropianowe zabezpieczenia również były uszkodzone. To wszystko tłumaczyłoby opóźnienie w dostawie i niewywiązanie się z umowy (gwarancji dostawy na sobotę), mój scenariusz jest następujący, pracownicy firmy wiedzieli o stanie telewizora, zweryfikowali, że zostało wykupione dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, w ostateczności po kilku dniach kiedy otrzymali moje żądania zdecydowali się wysłać uszkodzony sprzęt licząc na to, że wadę zauważę dopiero po montażu telewizora i zgłoszę to do ubezpieczyciela. A jak to się skończyło? Reklamacji nie można było zrealizować przez internet w związku z czym musiałem jechać do sklepu stacjonarnego, gdzie przy okazji zakupiłem od razu ten sam model telewizora jednak całkowicie nowy, o 500zł drożej ponieważ firma tłumaczyła, że nie mogą dokonać wymiany ponieważ nie mają takiego samego egzemplarza (wydaje mi się, że nie do końca jest to zgodne z prawem ponieważ jeżeli nie ma takiego samego egzemplarza to wymiana powinna być wykonana na lepszy, w tym przypadku outlet w stanie doskonałym powinien być wymieniony na produkt po prostu nowy), nowy telewizor otrzymałem, uszkodzony został zabrany i po kilku dniach musiałem ponownie udać się do sklepu stacjonarnego aby odebrać zwrot środków za uszkodzony produkt. Na samym końcu brak przeprosin i 0 jakiejkolwiek rekompensaty, która w tym przypadku powinna być wręcz konieczna, dążąc firmę Euronet ponownym zaufaniem i zakupem nowego telewizora, prośba o rekompensatę za stres, nerwy, stracony czas i koszta poniesione w związku z jeżdżeniem do sklepu została po prostu olana, tak wyglądają pro konsumenckie firmy w 21 wieku?

Niezweryfikowany Klient_BJFO

06.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

RTV EURO AGD

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Muszkieterów 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RTV EURO AGD?

Ktoś 20 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?