redmoon.pl

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu księgarnia "Redmoon" zmieniła szatę graficzną swojej strony internetowej za co daję jej wielki plus. Stary wygląd strony był mało czytelny i trudniej było wyszukać pożądaną książkę. Obecnie nowa wyszukiwarka i podział na kategorie jest czytelny i wydaje mi się prostszy w obsłudze. Kilkakrotnie dokonywałam zakupów w tej księgarni. Za każdym razem książki docierały szybko i bez problemów. W przypadku braków w asortymencie dostawałam informacje o niedostępnych pozycjach książkowych na e-mail, a gdy raz zbyt szybko wpłaciłam pieniądze za niedostępną pozycje następnego dnia dostałam ich zwrot. Przystępne też są ceny książek. W przypadku braku asortymentu brakuje mi informacji z strony personelu odnośnie terminu dostępności brakującej pozycji lub informacji że np. w najbliższym okresie książki nie będzie.

Monika_1743

25.07.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)
W ostatnich dniach...
W ostatnich dniach miałem styczność z tą firmą bo kolega mi ją polecił (sam z niej zamawia) i postanowiłem skorzystać, bo chciałem poczytać jakąś fantastykę. Zamówiłem więc trzy ksiażki, płacąc z góry kartą. W następnym dniu (zamawiałem pod wieczór) zostałem powiadomiony, że jedna z nich nie jest dostępna. Przeproszono mnie, proponując dostawę dwóch pozostałych, albo anulowanie transakcji i zwrot pieniędzy. Skorzystałem z drugiej ewentualności (po doliczeniu kosztu dostawy opłacalność zakupu stała się problematyczna) - pieniądze odesłano na konto bez zwłoki i jakichkolwiek problemów. Mimo, że do transakcji (tym razem, przedtem kupowałem w tym sklepie bez problemów) nie doszło, to postawę sprzedawcy uznaję za profesjonalną. Podkreślić wypada bardzo łatwy i szybki kontakt mailowy. Oceniam Ten sklep na +2 za nawet dobre ceny, nawet fajną obsługę klienta, ale czasem jest problematycznie jak u Mnie, że nie ma danego tytułu na magazynie itp. Polecam skorzystanie.

Rishard

06.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (23)

redmoon.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż redmoon.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu księgarnia "Redmoon" zmieniła szatę graficzną swojej strony internetowej za co daję jej wielki plus. Stary wygląd strony był mało czytelny i trudniej było wyszukać pożądaną książkę. Obecnie nowa wyszukiwarka i podział na kategorie jest czytelny i wydaje mi się prostszy w obsłudze. Kilkakrotnie dokonywałam zakupów w tej księgarni. Za każdym razem książki docierały szybko i bez problemów. W przypadku braków w asortymencie dostawałam informacje o niedostępnych pozycjach książkowych na e-mail, a gdy raz zbyt szybko wpłaciłam pieniądze za niedostępną pozycje następnego dnia dostałam ich zwrot. Przystępne też są ceny książek. W przypadku braku asortymentu brakuje mi informacji z strony personelu odnośnie terminu dostępności brakującej pozycji lub informacji że np. w najbliższym okresie książki nie będzie.