Auto Premium

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W końcu nadszedł...
W końcu nadszedł ten upragniony dzień i pojechalismy do salonu Auto Premium w Poznaniu odebrać nasz nowy samochód w specjalnym programie. Nic w nim nie puka, nie stuka, nie skrzypi. Po prostu rewelacja. Czytso i wygodnie. Zawsze takie miejsca kojarzyły mi się z bardzo miłą obsługą i dużym poszanowaniem klienta. W końcu nie kupuje sie tutaj bułek tylko samochód za kilkadziesiąt tysięcy złotych. Niestety wraz z mężem czujemy się bardzo rozczarowani. Pani, która nas obsługiwała była bardzo miła ale średnio odpowiadała na nasze wątpliwości i dość jej się spieszyło. Dodatkowo wiele formalności pozostaje na głowie klienta a nie salonu niestety. Najbardziej jednak zniechęcił mnie fakt, iż mamy połowę listopada a salon tak renomowanej marki nie ma decyzji co do oferty na opony zimowe do nowych aut. Wydawać by się to mogło absurdem ale okazuje się, że klient jednak nie jest najważniejszy a już na pewno nie jego bezpieczeństwo. Mocno czujemy się rozczarowani i nie polecamy tego salonu innym osobom. Lepiej dobrze sprawdzić ofertę dealerów przed ostateczną decyzją.

Renata_234

17.11.2011

Placówka

Poznań, Krańcowa 40/42

Nie zgadzam się (3)

Auto Premium

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto Premium?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W końcu nadszedł...
W końcu nadszedł ten upragniony dzień i pojechalismy do salonu Auto Premium w Poznaniu odebrać nasz nowy samochód w specjalnym programie. Nic w nim nie puka, nie stuka, nie skrzypi. Po prostu rewelacja. Czytso i wygodnie. Zawsze takie miejsca kojarzyły mi się z bardzo miłą obsługą i dużym poszanowaniem klienta. W końcu nie kupuje sie tutaj bułek tylko samochód za kilkadziesiąt tysięcy złotych. Niestety wraz z mężem czujemy się bardzo rozczarowani. Pani, która nas obsługiwała była bardzo miła ale średnio odpowiadała na nasze wątpliwości i dość jej się spieszyło. Dodatkowo wiele formalności pozostaje na głowie klienta a nie salonu niestety. Najbardziej jednak zniechęcił mnie fakt, iż mamy połowę listopada a salon tak renomowanej marki nie ma decyzji co do oferty na opony zimowe do nowych aut. Wydawać by się to mogło absurdem ale okazuje się, że klient jednak nie jest najważniejszy a już na pewno nie jego bezpieczeństwo. Mocno czujemy się rozczarowani i nie polecamy tego salonu innym osobom. Lepiej dobrze sprawdzić ofertę dealerów przed ostateczną decyzją.