Butmar

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wybór w sklepie...
Wybór w sklepie jest naprawdę ogromny- kilkadziesiąt wzorów i zestawów kolorystycznych różnych butów męskich i damskich, dostępne w wielu rozmiarach z różnych przedziałów cenowych. Ekspozycja bardzo czytelna- Każdy regał przeznaczony jest na jeden rozmiar- oznakowania znajdują się nad półkami. Niestety bardzo słaba ekspozycja cen. Miejsce bez klimatu- szaro-zielone ściany nie są zbyt przyjazne w odbiorze, potęgują ponury nastrój. Niedostateczne oświetlenie. Ogromny minus za obsługę- Panie każdego wchodzącego klienta śledzą spojrzeniem- poczucie inwigilacji, sprawiają wrażenie niezadowolonych i obrażonych na klienta. na wyraźne problemy ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru przez klienta, obsługa nie reaguje, a na prośbę o pomoc reaguje nieprzyjemnym głosem: "wszystko jest wystawione". W takim wypadku brak oceny wiedzy i kompetencji, ponieważ de facto ich nie sprawdzono.

Maciej_729

16.07.2011

Placówka

Leszno, Jana pawła II 16

Nie zgadzam się (1)

Butmar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Butmar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybór w sklepie...
Wybór w sklepie jest naprawdę ogromny- kilkadziesiąt wzorów i zestawów kolorystycznych różnych butów męskich i damskich, dostępne w wielu rozmiarach z różnych przedziałów cenowych. Ekspozycja bardzo czytelna- Każdy regał przeznaczony jest na jeden rozmiar- oznakowania znajdują się nad półkami. Niestety bardzo słaba ekspozycja cen. Miejsce bez klimatu- szaro-zielone ściany nie są zbyt przyjazne w odbiorze, potęgują ponury nastrój. Niedostateczne oświetlenie. Ogromny minus za obsługę- Panie każdego wchodzącego klienta śledzą spojrzeniem- poczucie inwigilacji, sprawiają wrażenie niezadowolonych i obrażonych na klienta. na wyraźne problemy ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru przez klienta, obsługa nie reaguje, a na prośbę o pomoc reaguje nieprzyjemnym głosem: "wszystko jest wystawione". W takim wypadku brak oceny wiedzy i kompetencji, ponieważ de facto ich nie sprawdzono.