Obserwtorium Zarządzania

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Duża firma szkoleniowa,...
Duża firma szkoleniowa, doskonale zorganizowane miejsce szkoleń, sprawny sekretariat, cały budynek z salami dobrze oznakowanymi - są tablice w jakiej sali jakie szkolenie się odbywa, doskonale wyposażonymi (komputery, przyłącza, rzutnik, tablice, klimatyzacja, szafy na okrycia, wygodne krzesła i stoły). Bardzo sprawny serwis kawowy, chociaż czasem kawa jest bardzo cienka. Bardzo wygodne duże kubki do kawy i herbaty. Bardzo sprawna komunikacja z organizatorami przez telefon i mail. Merytorycznie ciekawe zajęcia i dobrze, że nie tylko pełnopłatne, ale też dofinansowane. Szczególnie podobał mi się kurs: Profesjonalny manager e-biznesu. Prowadzili go nie tylko teoretycy, ale przede wszystkim praktycy. Doskonałe materiały szkoleniowe. Nieco gorzej było z cyklem szkoleniowym poświęconym e-learningowi. Część zajęć odbywało się prze internet i materiały szkoleniowe zamieszczone na platformie szkoleniowej były bardzo prymitywne. Mało wnosiły a nawet pokazywały nieatrakcyjne wzorce e- learningu.

Hanna_158

29.07.2011

Placówka

Warszawa, Wiertnicza 141

Nie zgadzam się (0)

Obserwtorium Zarządzania

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Obserwtorium Zarządzania?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Duża firma szkoleniowa,...
Duża firma szkoleniowa, doskonale zorganizowane miejsce szkoleń, sprawny sekretariat, cały budynek z salami dobrze oznakowanymi - są tablice w jakiej sali jakie szkolenie się odbywa, doskonale wyposażonymi (komputery, przyłącza, rzutnik, tablice, klimatyzacja, szafy na okrycia, wygodne krzesła i stoły). Bardzo sprawny serwis kawowy, chociaż czasem kawa jest bardzo cienka. Bardzo wygodne duże kubki do kawy i herbaty. Bardzo sprawna komunikacja z organizatorami przez telefon i mail. Merytorycznie ciekawe zajęcia i dobrze, że nie tylko pełnopłatne, ale też dofinansowane. Szczególnie podobał mi się kurs: Profesjonalny manager e-biznesu. Prowadzili go nie tylko teoretycy, ale przede wszystkim praktycy. Doskonałe materiały szkoleniowe. Nieco gorzej było z cyklem szkoleniowym poświęconym e-learningowi. Część zajęć odbywało się prze internet i materiały szkoleniowe zamieszczone na platformie szkoleniowej były bardzo prymitywne. Mało wnosiły a nawet pokazywały nieatrakcyjne wzorce e- learningu.