Vico

(4.19)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 23)

Komputer kupiony początek...
Komputer kupiony początek kwietnia 2017 roku. Pierwsza awaria marzec 2018r. Druga awaria styczeń 2019 roku. Trzecia awaria wrzesień 2019 roku. Za każdym razem usterka dotyczyła tego samego. Nie polecam tej firmy. NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE...... !!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

07.09.2019

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (0)
Sklep Vico to...
Sklep Vico to niemalże jedyny sklep komputerowy, z którego usług korzystam prawie od początku mojej przygody ze sprzętem komputerowym tzn. od 2003 roku. Tu kupiłem swój pierwszy komputer. Sklep oferuje najbardziej poszukiwane rozwiązania sprzętowe. Wybór jest średni, mógłby być większy. Obsługa zazwyczaj jest pomocna, ale nie zawsze wykazuje prawdziwe zaangażowanie. Jest to uzależnione indywidualnie od poszczególnych pracowników. Czasem mam wrażenie zbyt zdawkowych informacji na temat danego sprzętu. Widać, że pracownicy nie zawsze są w stanie wytłumaczyć należycie zastosowanie danych technologii. Ceny w sklepie są wysokie w porównaniu do konkurencji. Atutem zapewne jest serwis komputerowy, który działa w miarę sprawnie, lecz jak to często bywa przy naprawach dochodzi do nadużyć-nieraz wystarczyłoby oszczędzić klienta przed wydatkami i powiedzieć, że trzeba przeinstalować system itp. prozaiczne awarie są liczone co najmniej za 100zł. Dużym atutem jest otwarcie sklepu w niedzielę, co przy awariach sprzętu jest bardzo ważne. Personel powinien więcej angażować się w obsługę klienta, a mniej prowadzić rozmów prywatnych. Generalnie oceniam, sklep dobrze, ale równie dobrze warto by było poprawić jakość obsługi w powyżej wymienionym zakresie.

Bartosz_330

22.10.2014

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena, personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Jakub_570

22.06.2014

Placówka

Lublin, 1 Maja

Nie zgadzam się (2)
Sklep Vico Komputery-akcesoria...
Sklep Vico Komputery-akcesoria .BARDZO KOMPETENTNA obsługa, klient jest zauważony od wejścia,szybka pomoc w odnalezieniu szukanego towaru.Pomoc techniczna.Pomieszczenie przestronne,dużo reklam.

zarejestrowany-uzytkownik

29.03.2014

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (1)
Do sklepu Vico...
Do sklepu Vico wybrałam się po zakupie nowego laptopa w którym brakowało kabla zasilającego. W sklepie w kolejce przede mną było kilka osób. Odczekałam 3minutki i już była moja kolej.Szybko ponieważ w sklepie klientów obsługiwały aż 3 osoby. Nie było problemu z wytłumaczeniem o jaki kabel mi chodzi chociaż ja na tym sie nie znam. Szybko dostałam to co chciałam.Obsługa fachowa od razu wiedziała co dokładnie chcę kupić. Kolejny plus to bardzo niska cena.

Beatkuś

10.08.2012

Placówka

Lublin, I-go Maja 4a

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu zawiozłem swojego laptopa do serwisu Vico. Okazało się, że problem był prozaiczny i został szybko usunięty bez zbędnego tracenia czasu. Firma dziąła bardzo sprawnie, a poserwisie widać spory profesjonalizm. Laptopa odebrałem błyskawicznie po ok 1h. Nie musiałem czekać 2 tyg. itp. W sklepie bardzo dobre doradztwo oraz merytorycznie przygotowani pracownicy.

Bartosz_330

30.07.2011

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (2)
Poszłam dziś po...
Poszłam dziś po tusz do drukarki, a przy okazji zorientować się jakie są laptopy. W sklepie jest dwóch panów, jeden z nich nie tylko przekonał mnie do zakupu tuszu oryginalnego zamiast zamiennika ale także udzielił bardzo szczegółowych informacji o dostępnych laptopach. Informacje te dostałam w formie wydruku do domu. Muszę dodać, że sprzedawca dosyć jasno wytłumaczył mi komputerowe zagadnienia oraz z dużą cierpliwością odpowiadał na pytanie. Przy okazji doradził mi jak usunąć problem ze starego komputera. Z całą pewnością stwierdzam, że obsługa w tym sklepie jest kompetentna i na pewno jeszcze nie raz skorzystam z ich usług.

szafirek

04.12.2010

Placówka

Łęczna, Targowa 1

Nie zgadzam się (0)
Polecam zakup każdego...
Polecam zakup każdego komputera właśnie w tym sklepie. Fachowcy starannie doradzą wszystkim, jaki sprzęt byłby dla nich najlepszy. Poza tym prze serwisują kiedy to będzie wymagane. Kupiłam tam komputer i kartę telewizyjną i jestem bardzo zadowolona z jakości tych zakupów. Cenowo jest w przystępnych cenach, choć znajduje się tam asortyment dla osób o wygórowanych wymaganiach.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2010

Placówka

Lublin, 1 Maja

Nie zgadzam się (1)
Dnia 25.05 br....
Dnia 25.05 br. wybrałem się do sklepu komputerowego Vico w celu otrzymania informacji o drukarkach atramentowych. W czasie gdy zapoznawałem się z ofertą sklepu od razu podszedł do mnie pracownik i zapytał w czym może pomóc. Fachowo przedstawił mi dane techniczne oraz realne możliwości drukarek atramentowych. Poinformował mnie, iż w zestawie z drukarką niema niezbędnego kabla USB do komunikacji z komputerem PC oraz zapoznał mnie z ceną materiałów eksploatacyjnych. W sklepie panował porządek, wszystkie ekspozycje asortymentu były widoczne i każdy klient odwiedzający sklep nie powinien mieć problemów z odnalezieniem interesującego go produktu. Pracownicy sklepu aktywnie pomagają klientom w wyborze sprzętu komputerowego i chętnie odpowiadają na pytania zadawane przez klientów.

Tomasz_1120

29.05.2010

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (18)
Udałem się do...
Udałem się do sklepu celem zakupienia zestawu komputerowego na komunię dla mojego chrześniaka. Od samego wejścia bardzo spodobało mi się w tym sklepie. Podłoga czysta. szyby również na półkach z towarem nie zauważyłem kurzy. Obsługa bardzo miła zaraz po wejściu powitano mnie sowami "Dzień dobry". Nie czekałem 30 sekund jak podszedł do mnie pracownik i zapytał w czy mi może pomóc. Krótko wyjaśniłem panu w czym jest problem. Pan bez chwili namysłu zadał mi serię pytań dodatkowych, które pomogły mu w wyborze najlepszego zestawu komputerowego. Pracownik zapytał m. in. o takie rzeczy: "Ile mam pieniążków na taki zestaw?", "Jak duży ma być monitor?", "Czy komputer ma służyć do grania czy też do nauki?" itd. Po pięciu minutach rozmowy pan J. R. pokazał mi trzy najlepsze konfiguracje sprzętowe odpowiadające moim oczekiwaniom finansowym i wymogom mojego chrześniaka. Po finalizacji zamówienia sprzedawca powiedział, że jeszcze dziś do mnie zadzwoni i powie czy komputer będzie na dziś czy na jutro. Bardzo mi się podobał fakt, że w sklepie nie chcieli zaliczki co w dzisiejszych czasach jest rzadko spotykane. Dla mnie jest to znak zaufania klientom. A jeśłi sklep ufa mi to ja nie mam powodów aby nie ufać tej firmie. Podsumowując kompetencje i wygląd obsługi ponad przeciętną na bardzo wysokim poziomie. Zachowanie personelu również na ocenę bardzo dobrą. Atmosfera i wygląd salonu również bez najmniejszych zastrzeżeń. Chętnie tam wrócę na kolejne zakupy.

zarejestrowany-uzytkownik

09.05.2010

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (29)
Sklep komputerowy Vico...
Sklep komputerowy Vico w Lublinie dn. 16.04.10r – cel wizyty: kupno komputera. Sklep o dużej powierzchni użytkowej. Położony na obrzeżach Lublina, z łatwym dojazdem. Otwarty 7 dni w tyg. Pn – Pt od 9 do 21 – co jest bardzo dużym atutem. W soboty i niedziele troszkę krócej. Wystrój przyjazny. Na ścianach porozwieszane plakaty różnych produktów. Na półkach poukładane różne części do komputerów, niektóre w pudełkach, a inne w szklanych gablotach. Znalazły się nowe produkty jak i starsze wersje np: kart graficznych. W obsłudze klienta zazwyczaj dwóch pracowników. Osoba która nas zaczęła obsługiwać, sama zapytała czy w czymś może pomóc. Pan dostał listę ze sprzętem, który nas interesował, po czym od razu zaczął sprawdzać czy sklep / hurtownie posiadają na składzie dane akcesoria komputerowe. W czasie, gdy mężczyzna szukał części, nie obyło się bez zadawania pytań o wydajność poszczególnych produktów i ewentualne zmiany na lepsze, bądź tańsze części. Widać było, że pracownik dysponuje odpowiednią wiedzą, bowiem na każde pytanie odpowiadał szybko i konkretnie. Jeśli uważał, że jego zdaniem inna część byłaby lepsza, to to mówił i argumentował, jednak przyjmował także racje klienta, który podawał inne zalety produktów o których on nie wspomniał. Widać było, że posiadał sporą wiedzę na temat części komputerowych. Kontakt z klientem był bardzo dobry. Sprzedawca był osobą bardzo pogodną i wesołą. Często się uśmiechał i śmiał, gdy klient powiedział coś zabawnego. Atmosfera była przyjazna i swobodna. Ubrany był w uniform z logo Vico. Nie posiadał plakietki z imieniem. Sprawdzanie dostępności produktów w bazie danych zajęło pracownikowi trochę czasu ok. 30 min - iilość części była spora, bowiem składaliśmy cały komputer. Większość akcesoriów była w sklepie. Na 3 z nich trzeba było czekać do poniedziałku (19.04), aż przyjdą z hurtowni. Zdecydowaliśmy się na zakup w ratach. Skorzystaliśmy z usług AIG Banku, który ma swój punkt obsługi klienta w sklepie Vico – jest to bardzo dobre udogodnienie dla samego klienta , który nie musi jeździć po Lublinie i szukać dobrego banku. Warto zaznaczyć, że sklep Vivo w Lublinie ma atrakcyjne ceny – jest to jeden z tańszych sklepów w tym mieście. (wcześniej sprawdzaliśmy oferty w Internecie i porównywaliśmy ceny w Lublinie i w całej Polsce – i Vico wypadło bardzo dobrze). Dnia 19.04 zadzwoniono do Nas, że komputer już jest i można przyjechać po odbiór. Udaliśmy się do sklepu. Obsługiwał nas ten sam Pan co wcześniej. Tego dnia także humor mu dopisywał. Chwilę porozmawialiśmy o różnych produktach komputerowych. Po czym przyniesiono nam naszą maszynę. Razem z umową udaliśmy się do kasy i dokonaliśmy częściowej zapłaty. Plusy: - miła i szybka obsługa - duża znajomość produktów - dostępność do każdych produktów (ewentualne 2-3 dni czekania na produkt zanim przyjdzie z hurtowni) Minusy: - brak plakietki z imieniem – niestety nie wiemy kto nas obsługiwał Po za tym sklep Vico na tej ulicy, sprawdzony i godny polecenia.

Zaq

20.04.2010

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (23)
Dnia 07.04.2010 odwiedziłem...
Dnia 07.04.2010 odwiedziłem sklep komputerowy z zamiarem zakupu monitora. Głównym celem użytkowym sprzętu miało być oglądanie filmów, oraz korzystanie z zasobów sieci www ;) Po 7 minutach oczekiwania i wczytywania się w malutkie specyfikacje monitorów, podszedł do mnie sprzedawca. Pierwsze wrażenie: ponura mina, nie przedstawił się, nie zapytał jaki monitor posiadam, jakiej marki ani nawet czy już coś mnie zainteresowało... Na pierwszy rzut moją uwagę skierowano na monitor 17'' (według tłumaczenia sprzedawcy: "jest tani i wystarczający") z kolei moje wrażenie: zalega na magazynie bo w tym momencie mniejszych jak 21'' nie ma sensu kupować ;) Może gdyby sprzedawca zapytał mnie do czego w rzeczywistości potrzebny mi monitor, wiedziałby co zaproponować. Zapytany przeze mnie sprzedawca o większe matryce, wykazał się sporą wiedzą na temat sprzedawanych przez siebie produktów. Porównywał marki, rozdzielczości, odświerzanie itp. Sprzedawca mógł zasugerować się moim sportowym w tym momencie ubraniem ;) wracałem ze spaceru z psem i przedstawił poprostu najniższą cenę, a nie dobry produkt. ;) Ostatecznie, sprzedawcy nie udało się namówić mnie na zakup. Głównym powodem był zły stosunek ceny do jakości sprzętu w tym sklepie.

zarejestrowany-uzytkownik

11.04.2010

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (17)
Wszedłem do sklepu....
Wszedłem do sklepu. Podłoga była czysta. Na sali sprzedażowej panował porządek. Podszedłem do pierwszego wolnego sprzedawcy i poprosiłem o polecenie mi karty graficznej do mojego starego komputera. Oczywiście Pan miło zareagował na moje zapytanie i natychmiast podszedł do swojego komputera i zaczął wyszukiwać odpowiedniej dla mnie karty graficznej. Po chwili zakomunikował mi, że karta będzie kosztowała grubo ponad 400 złotych. Zapytałem się więc czy aby nie pomylił modeli karty która mnie interesuje. Po czym usłyszałem niemiłą odpowiedź, że nie ma takiej możliwości aby on się pomylił. Poprosiłem więc drugiego pracownika Pana T. i poprosiłem aby sprawdził jeszcze raz bo chyba kolega się pomylił. Pan szybciutko zweryfikował i powiedział, że kolega faktycznie się pomylił a karta którą chciał mi sprzedać nie pasowałaby do mojego modelu komputera. Szybko zażegnał niemiłą sytuację i obsłużył mnie bardzo sympatycznie do samego końca. Wyszedłem zadowolony z zakupów i pomocnego Pana T.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2010

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (24)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Dokonywałam zamówienia w sklepie internetowym ale za pierwszym razem coś zrobiłam źle. Zadzwoniłam więc na numer telefonu podany na stronie i bardzo miły pan pokierował mnie krok po kroku co mam zrobić. Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymałam maila z informacją na temat statusu zamówienia a następnie otrzymałam jeszcze dwa maile informujące mnie że zamówienie zostało przyjęte do realizacji a następnie do odbioru. Co ważne - zamówienie złożone w sklepie internetowym można odebrać w wybranym sklepie bez żadnych dodatkowych kosztów (ja na routerze zaoszczędziłam 45 zł). Zamówienie zamknęło się w 48 godzinach

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Sklep Vico jest...
Sklep Vico jest właściwie salonem - potężna powierzchnia gdzie kiedyś pracowało nawet 9 osób - w tą sobotę pracowały tylko 3. Musiałem pilnie kupić dysk twardy w tym celu udałem się do tego sklepu. Problemem było to że musiałem pojechać tam z 9-cio miesięcznym synkiem - którego nosiłem cały czas na rękach. W sklepie było oprócz mnie 2 klientów, oraz w danym momencie jeden pracownik i jedna kasjerka. Pracownik wyjaśniał coś klientowi - kasjerka była zajęta rozmową przez komórkę. Cierpliwie czekałem kilkanaście minut, w końcu zapytałem kasjerkę (która skończyła rozmawiać) czy tylko jest jeden pracownik. Odpowiedziała że jest dwóch ale jeden właśnie konsumuje śniadanie. Zapytałem czy może mi sprzedać dysk. Odpowiedziała że nie - od tego są sprzedawcy. Po kilku minutach wyszedł sprzedawca i sprzedał mi to czego potrzebowałem. Dawno nie byłem w tym sklepie - ale odgrodzenie klienta od towaru (szczególnie monitorów) oraz zmniejszenie liczby sprzedawców - to nie jest najlepszy sposób na przyciąganie klientów w dobie kryzysu.

zalogowany_użytkownik

18.05.2009

Placówka

Lublin, Droga Męczenników Majdanka 74

Nie zgadzam się (16)

Vico

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vico?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Komputer kupiony początek...
Komputer kupiony początek kwietnia 2017 roku. Pierwsza awaria marzec 2018r. Druga awaria styczeń 2019 roku. Trzecia awaria wrzesień 2019 roku. Za każdym razem usterka dotyczyła tego samego. Nie polecam tej firmy. NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE...... !!!!!!