ESBANK

(4.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 6)

Po wejściu do...
Po wejściu do Banku zauważyłem że wszystkie stanowiska obsługi są zajęte.Stanąłem w przy stoliku z materiałami reklamowymi po czym jedna z Pań obsługujących przywitała się oraz zaproponowała żebym sobie usiadł i poczekał chwilę.Podczas oczekiwania zauważyłem że jedna z Pań podczas obsługi klienta odbiera telefon jednak nie uprzedza o tym obsługiwanego klienta po czym kończy rozmowę telefoniczną i wraca bez żadnych słów do dalszej rozmowy z klientem.Wewnątrz placówki było czysto (podłogi,okna,meble),jedynie na stoliku przy krzesłach dla oczekujących ulotki były niepoukładane tylko każda leżała w inną stronę.Pracownicy byli ubrani w stroje służbowe oraz posiadali identyfikatory ze stanowiskiem oraz imieniem i nazwiskiem.Po zakończeniu obsługi pracownik zaprosił mnie do biurka,przedstawił się oraz poprosił żebym usiadł na krześle.Pracownik zapytał w czym mi może pomóc.Interesowało mnie konto osobiste i chciałem dowiedzieć się jakie opłaty związane są z kontem.Pracownik przedstawił mi ulotkę konta darmowego oraz poinformował o zasadach działania konta wraz z opłatami jakie mogę ponieść oraz co należy zrobić by konto było prowadzone za darmo.Po przedstawieniu wszystkich zalet konta oraz wyjaśnieniu zasad funkcjonowania pracownik zapytał czy wszystko jest jasne i czy mam do tych informacji jakieś pytania.Następnie pracownik dopytał czy się decyduję na otwarcie rachunku.Poinformowałem Panią że na razie się tylko orientuję i ewentualnie zgłoszę się jutro w celu z finalizowania transakcji.Pracownik podziękował mi za rozmowę oraz zaprosił ponownie do placówki,dał również swoją wizytówkę i poinformował ,że jeżeli pojawią się jakieś pytania mogę zadzwonić i dopytać.Przed wyjściem pracownik pożegnał się podając ręke.

Robert_781

17.02.2015

Placówka

Radom, Traugutta 5

Nie zgadzam się (2)
Jestem na zasiłku...
Jestem na zasiłku przedemerytalnym i udałam się do ESBANKU, który znajduje się na ul. Reymonta w Radomsku, w celu założenia konta.Pomieszczenie małe, ładnie urządzone, 3 stanowiska pracy plus kasa. Jedno stanowisko nieczynne. Pani przywitała mnie i zaproponowała konto za 4 zł, a ja chciałam konto dla seniora. Po rozmowie z koleżankami założyła mi konto bezpłatne.

Halina_85

05.02.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Wczoraj wybrałam się...
Wczoraj wybrałam się do ESBANKU, ponieważ wiele dobrego o nim słyszałam, a wkrótce zakładam konto Firmowe. Muszę przyznać, już od wejścia podbał mi się wizerunek banku w kolorze zielonym z czystymi witrynami i minimum reklam. Na dzień dobry nie dręczono mnie pytaniem typu..."w czym mogę pomóc"- pracownik z uśmiechem oczekiwał na moje pytanie. Dokonałam jednej wpłaty w kasie banku za minimalną opłatą 3 zł. Uzyskałam wszelkie informacje dotyczące kont oraz otrzymałam prospekt o kontach firmowch. bardzo wysoko oceniam wiedzę i kompetencje pracownika. Na do widzenia pochwaliłam pracownika z odwzajemnionym uśmiechem. Polecam szczerze ten bank, bo przetestowałam ich wiele.

Dajana_1

15.09.2011

Placówka

Łódź, Żwirki

Nie zgadzam się (3)
Miła obsługa, która...
Miła obsługa, która nie czeka, aż klient się zastanowi stara sie doradzić i zachęcić klienta do produktów tam oferowanych. Lecz tylko do tych, którymi zainteresowany jest klient. Obsluga jest świetnie zorganizowana nie tworzą się przestoje klient jest obsł€żony bardzo szybko i sprawnie. Lokal czysty, choć przydało by się zmienić parę elementów na bardziej przyjazne

Jacek_440

21.03.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)

ESBANK

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ESBANK?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.