Triumph

(4.50)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (586 z 1156)

Ekspedientka bardzo miła,...
Ekspedientka bardzo miła, dobrała i ładnie zapakowała.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Skłamałabym, pisząc, że...
Skłamałabym, pisząc, że jest tu tanio - tu jest drogo, ale bielizna jest najwyższej jakości i daje komfort w użytkowaniu. Może nie najczęściej tu kupuję, ale lubię mieć, choćby kilka sztuk najwyższej jakości dla przyjemności ciała ?

DORA_1

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
to akurat domena...
to akurat domena mojej żony, ale skoro jest klientem tego sklepu wiele lat, to znaczy, że spełnia jej oczekiwania.

Andrzej_834

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowa pomoc brafiterki...
Fachowa pomoc brafiterki w salonie - nieoceniona. Polecam wszystkim paniom.

Klient_3PRd

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługiwała mnie doskonała...
Obsługiwała mnie doskonała brafiterka.

DOROTA_1341

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoka jakość nie...
Wysoka jakość nie tylko, proponowanych wyrobów ale również pomocy przy dokonywanych zakupach.

leszekm4

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa, zawsze...
Super obsługa, zawsze miła i pomocna. Ilość dostępnych rozmiarów sprawia, że każda pani znajdzie coś dla siebie. Polecam w 100%.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mało kompetentna i...
Mało kompetentna i leniwa obsługa. Kompletnie nie potrafiono dobrać bielizny do osoby.

coconut

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Znają swoj towar...
Znają swoj towar doskonale, udzielają fachowych rad.

Małgorzata_2570

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziwnie czułam się...
Dziwnie czułam się w tym sklepie, tak jakby próbowano dać mi do zrozumienia ze nie stać mnie na te produkty i nie ma sensu mnie obsługiwać bo zapewne I tak nic nie kupie. Gdyby nie postawa obslugi to spędziłabym tam więcej czasu,

Niezweryfikowany Klient_dwgj

02.12.2021

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam całkiem niedawno...
Odwiedziłam całkiem niedawno sklep marki Triumph mieszczący się w Modlniczce i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczona . Sklep jest przepiękny , bardzo nowoczesny obsługa jest bardzo otwarta i miła. Polecam wszystkim zakupy

Niezweryfikowany Klient_djkE

28.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieprofesjonalna obsługa....
Bardzo nieprofesjonalna obsługa. Pani na infolinii nie potrafi odpowiedziec na żadne pytanie. Dsyla aby zadzwonić później. Równie dobrze mogloby infolinii nie być. Brak odpowiedzi takze na maile.

Niezweryfikowany Klient_n3Np

16.08.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana. W środku nie było innych klientów. Obecne Panie sprzedające były pochłonięte prywatną rozmową. Próbowałam samodzielnie znaleźć rozmiar kostiumu kąpielowego. Po nieudanych próbach poprosiłam o pomoc. Pani również nie znalazła mojego rozmiaru. Nie zaproponowano mi innego modelu. Obsługa bez maseczek ochronnych.

Niezweryfikowany Klient_RYew

06.08.2021

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)
W sklepie internetowym...
W sklepie internetowym ze swojego konta złożyłam zamówienie z wysyłką do teściowej. Wszystkie dane w potwierdzeniu zamówienia się zgadzały, a mimo to po kilku dniach otrzymałam informację, że paczka czeka na odbiór w zupełnie innym mieście, innej części Polski. Natychmiast napisałam do działu obsługi (z maila pod którym zostało zarejestrowane konto) i cisza. Dzwoniłam na infolinię i otrzymałam informację, że nie mogą mi udzielać informacji, bo odbiorcą zamówienia jest inna osoba. No jest, bo miało być prezentem dla teściowej, ale złożone zostało z mojego konta, czego obsługa już w swoim systemie nie widziała. Potwierdzili, że mogą mi mailem wysłać wyjaśnienia dotyczące tego zamówienia na co się zgodziłam, prosząc jednocześnie o wysyłkę na prawidłowy adres, bo zostało błędnie skierowane do obcego mi miasta. Kolejne tygodnie ciszy. Ostatecznie przesyłka wróciła do nadawcy, a dziś otrzymałam informację, że jak składam zamówienie to powinnam weryfikować czy adres jest poprawny. BYŁ, więc błąd leżał po stronie Triumph lub poczty, ale najwidoczniej pracownik odpowiadający na moje liczne maile (po kilku tygodniach ciszy) się tym nawet nie zainteresował. Obecnie, po wielu tygodniach oczekiwania na paczkę, czekam na zwrot za niedostarczony towar. Mam nadzieję, że chociaż to sprawnie pójdzie. Sklepu oczywiście nie polecam. Obsługa fatalna, brak reakcji na maile, konsultant infolinii nie posiada informacji do kogo należy konto z którego jest robione zamówienie! To po co tam się podaje imię i nazwisko? Od wielu lat robię zakupy głównie online i pierwszy raz spotykam się z taką ignorancją wobec klienta.

Niezweryfikowany Klient_qo0t

22.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Byłam dziś w...
Byłam dziś w sklepie Trumph Wrocław Galeria Dominikańska ok godz., 14, z minutami. Obsługiwała sklep Pani, która zdawała się leniwa, nawet nie wykazała chęci obsługi gdy zapytałam ją o biustonosz. Stwierdziła że nie wie jak mi ma sprzedać biustonosz skoro nie znam rozmiaru. Nie musze go znać, gdyż nie ma teraz tradycyjnych rozmiarów. Zawsze Panie obsługujące były pomocne, miłe, uśmiechnięte a ta nabzdyczona, widać że nie zainteresowana w ogóle sprzedażą. To niedopuszczalne, by sklepowa robiła łachę że cokolwiek powie, doradzi tylko czeka nie wiem na co. Chyba wasza firma straci nie jednego klienta poprzez tak nie chętną, nie miłą osobę, Proponuję wymienić na kogoś kompetentnego. Gdyby podjęła chociaż próbę kontaktu, przecież u licha płacicie jej za pracę. Biustonosze nie sa tanie, zazwyczaj daję zarobić bo kupując 1 często podoba mi się i 2. Wywalcie takich ludzi jak ta kobieta. Bardzo mi przykro, pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją a kupuje od lat biustonosze w waszej firmie. Pandemia -pandemią, ale to nie może być wymówką tak leniwej pracownicy, która nawet nie drgnęła ze swego miejsca gdzie stała. Naprawdę wstyd i nie polecam tam chodzić robić zakupy,

Klient_W56q

03.03.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza i fachowa...
Najlepsza i fachowa obsługa w sprawie wyboru i rozmiaru. Profesjonalne podejście do potrzeb Klienta.

Anna_4475

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa. Dyskretne...
Super obsługa. Dyskretne i wesołe dziewczyny które potrafią pomóc w wyborze i mają wiedzę, jakiej oczekuję kupując nowości bieliźniane.

KarolinaBe

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowa i miła...
Fachowa i miła obsługa.

Clio

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Górna półka bielizny
Górna półka bielizny

masiali

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś bieliznę z...
Kiedyś bieliznę z Triumph-a, bardzo sobie na jakości ceniłam i chętnie wysokie kwoty płaciłam. Teraz ta jakość spadła i mam wrażenie - równia pochyłą w dół.To zdaje się potwierdzać likwidacja sklepu na Wrocławskich Bielanach - klienci odeszli, tak jak ja. Dlaczego inni - nie wiem, ja - ze względu na jakość nieadekwatną do rosnącej ceny.

DORA_1

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Triumph

Triumph powstał w 1886 roku. Z niewielkiej manufaktury znajdującej się w szopie w południowych Niemczech stał się jedną z czołowych firm produkujących bieliznę. Obecnie marka ma swoje salony w ponad 120 krajach na całym świecie. Firma posiada także drugą siostrzaną markę sloggi. Działalność Triumph obejmuje opracowywanie, produkcję i sprzedaż bielizny, koszul nocnych, piżam i stroi kąpielowych. Produkty marki łączą w sobie perfekcję wykonania, niezrównaną wygodę i najnowsze trendy.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Triumph?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.